Gå til innhold

Egen telefon fra Chess


Kveldsro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når dei begynte å selge mobilene, sto det ">75 stk", som betyr meir enn 75 mobiler igjenn ;) Trur dei må ha hatt mange hundre mobiler på lager, siden dei reklamerer over alt. (Internett, TV)

9541261[/snapback]

 

Sant nok. Nå står det bare "på lager", så de har sikkert store mengder.

 

Ingen fremgang i følge ordreoversikten enda, Chess skrev i e-post at de ikke visste når de blir sendt.

Endret av bruker007
Lenke til kommentar

Det ble visst til at jeg bestilte også. Jeg tenkte det var på tide å skifte ut den gamle Nokia 3410-en min fra 2001... :p

 

3410-en har faenmeg gjort jobben sin bra, 6 år uten problemer og uten skifte av batteri. Nå varer kanskje batteriet maks 3 dager, men allikevel, det beste kjøpet jeg noen gang har gjort med mobiltelefoner. But everything comes to an end.

Lenke til kommentar
Mobilene som er blitt bestilt, MÅ jo ha blitt sendt nå..

Står på nettsidene at det sendes allerede den dagen de mottar ordren..

9545943[/snapback]

 

Nei, ikke dersom de har oppstartsproblemer. Så vidt jeg har forstått det, har Chess ny webshop, i samarbeid med Moobi, som leverer mobiltelefonene. Regner med at det er noen små innkjøringsproblemer, for jeg regner med at man får beskjed om at produktet er sendt. I tillegg ser det ut til å være kommunikasjonsproblemer mellom Chess og Moobi.

 

Det som er sikkert, er at mobilene kommer. De tjener ingenting på å holde på dem...

 

Fikk akkurat beskjed om at min blir sendt snart, så da er det vel ikke så lenge til jeg har den :D

Lenke til kommentar

Okei :)

Får håpe de som har bestilt den får den i denne uka :innocent:

Jeg klarer ikke å vente :innocent:

 

Gleder meg til jeg får skifta ut Min Nokia 6020 med Chess X-one :D

 

Når tror du et par norske tester av mobilen kommer ut?

Det finnes en test på www.mobilen.no

Men f.eks. VG eller amobil?

 

Hvilken menyer skal man stole på?

Hvilken menyer av disse 3 (eller er det bare 2, men 2 forskjellige?), har chess telefonen? :)

post-97932-1190645064_thumb.jpg

post-97932-1190645077_thumb.jpg

post-97932-1190645127_thumb.jpg

Endret av pablo91
Lenke til kommentar

Mhm...

Men får HÅPE de er blitt sendt nå..

Slik at man får de i denne uka engang :innocent:

Kanskje noe oppstartstrøbbel med kommunikasjon og forbindelse mellom Moobi og Chess slik som du sa.. Jeg vet ikke..

Men hadde håpet på at de kunne sendt mobilen den dagen de mottok ordren..

 

Til hvilken mail sendte du spørsmålet til, der du spurte om når din telefon ble sendt? Kanskje jeg skal prøve å gjøre det samme :innocent:

Lenke til kommentar
Kan skrive en mail til de imorgen kanskje ;)

Karer ikke å vente på ny Chess mobil jeg...

Jeg vil ha den.. NÅÅÅ!! :innocent:

9565800[/snapback]

 

Ring dem i morra klokka 9. 81568533 er nummeret til dem (normal takst). Da kommer du til Moobi, som er Chess' leverandør. Post her når du får vite noe, han som skrev e-posten var veldig knapp med informasjonen...

Lenke til kommentar

Får se hvordan statusen blir imorgen :)

Får bare håpe på at mobilene blir sendt snarest mulig ;)

 

Jeg klarer nesten ikke å vente..

 

En sånn funksjonsrik mobil til 700 kr + frakt er jo bare helt utrolig billig! :)

 

Nokia 6020 kostet kanskje 1200 kr i slutten av år 2005, mens høsten 2007 kan du få en Chess mobil som er BEDRE og inneholder mer avanserte funksjoner til 700 kr og et av markedets billigste mobil abonnement.

 

Jeg blir bare mer glad for hvert sekund :D

 

I denne tiden så vurderte jeg å kjøpe Nokia 6120 Classic til 2200 kr ellerno sånt, men da jeg allerede hadde Chess som abonnement og hørte at Chess skulle til å lansere sin egen mobil til 699 kr med NESTEN like gode funksjoner som Nokia 6120, kunne jeg likesågodt bare gått for Chess :)

 

I tillegg til at det er ny mobil på markedet til konkurrasedyktige priser så gikk jeg for Chess mobilen.

 

:)

 

Her er en test av Chess telefonen :)

 

http://www.dingz.no/php/art.php?id=397460

 

http://www.idg.no/tester/nettverktelekom/m...rticle66678.ece

Lenke til kommentar

Vent...

Jeg tror Chess har et par oppstartsproblemer...

 

Utdrag fra Chess' hjemmeside:

 

Nedetid på våre bestillingssider

 

Natt til onsdag fra kl 00:30 til 02:30 vil våre bestillingssider være utilgjengelig på grunn av en oppgradering i våre systemer.

 

Dette vil føre til at vi ikke kan ta imot bestillinger i denne perioden. Det vil heller ikke være mulig å bestille tjenester på MinSide i dette tidsrommet. Vi beklager eventuelle problemer dette vil medføre.

 

Chess har jo NETTOPP lansert ny nettbutikk samarbeidet med Moobi og mobilene KOMMER :)

 

Det tar bare litt tid for å få kommunikasjonen mellom Chess og Moobi osv.. til å fungere.. :)

 

Håper på at denne oppgraderingen som de skal foreta seg inatt, retter opp i det meste :)

 

Jeg sendte en mail nå nettopp til [email protected] om hvordan statusen av utsendelsen av min telefon er..

Endret av pablo91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...