Gå til innhold

Egen telefon fra Chess


Kveldsro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg klarer nesten ikke å vente :)

Jeg har nettopp bestilt den nå :D

 

Ta en titt her: http://www.mobilen.no/wip4/test/test_chess.../d.epl?id=17203

 

For tiden har jeg nå en opprinnelig sponsa nokia 6020 fra telenor, som jeg har fjerna operatør sperra på, nå i sommer, og bestilte meg chess kontant fra sommeren av, og får nå chess kontant og chess mobil til 700 kr :D (841,50 med frakt osv)

 

5 virkedager..

 

Jeg kan nesten ikke vente :innocent:

post-97932-1190201366_thumb.jpg

post-97932-1190201379_thumb.jpg

Endret av pablo91
Lenke til kommentar
Jeg klarer nesten ikke å vente :)

Jeg har nettopp bestilt den nå :D

 

Ta en titt her: http://www.mobilen.no/wip4/test/test_chess.../d.epl?id=17203

 

For tiden har jeg nå en opprinnelig sponsa nokia 6020 fra telenor, som jeg har fjerna operatør sperra på, nå i sommer, og bestilte meg chess kontant fra sommeren av, og får nå chess kontant og chess mobil til 700 kr :D (841,50 med frakt osv)

 

5 virkedager..

 

Jeg kan nesten ikke vente :innocent:

9526710[/snapback]

 

Du får legge inn en vurdering av telefonen når du får den.

Endret av bruker007
Lenke til kommentar

Jeg bare lette etter bilder av den samme typen telefon, for å få et innblikk i hvordan den er... Det er jo samme telefon, ikke sant?

Jeg fikk en ordebekreftelse i eposten min, etter at jeg hadde bestilt den, der det stod diverse informasjon at telefonen var bestilt.. Og når jeg logger meg inn på webshop-siden, så står det på status informasjonen et forkortet ord av "opprettet" regner jeg med.

Jeg bestilte den igår, og da fikk jeg beskjed om at det kunne ta rundt 5 dager i leveringstid.

Lenke til kommentar
Jeg bare lette etter bilder av den samme typen telefon, for å få et innblikk i hvordan den er... Det er jo samme telefon, ikke sant?

Jeg fikk en ordebekreftelse i eposten min, etter at jeg hadde bestilt den, der det stod diverse informasjon at telefonen var bestilt.. Og når jeg logger meg inn på webshop-siden, så står det på status informasjonen et forkortet ord av "opprettet" regner jeg med.

Jeg bestilte den igår, og da fikk jeg beskjed om at det kunne ta rundt 5 dager i leveringstid.

9536439[/snapback]

 

Ja, telefonen er den samme. Visste bare ikke at den ble produsert i andre farger også. Var det noe man kunne velge mellom hos Chess?

 

Bestilte mobilen for en stund siden, blir spennende å se når jeg får den. Står Oppr på status hos meg også. Så også på nettsidene at de sendte den ut dagen etter bestilling, så da er de 5 dagene sikkert tida Posten bruker på å få pakka fra A til Å.

Endret av bruker007
Lenke til kommentar
Jeg bare lette etter bilder av den samme typen telefon, for å få et innblikk i hvordan den er... Det er jo samme telefon, ikke sant?

Jeg fikk en ordebekreftelse i eposten min, etter at jeg hadde bestilt den, der det stod diverse informasjon at telefonen var bestilt.. Og når jeg logger meg inn på webshop-siden, så står det på status informasjonen et forkortet ord av "opprettet" regner jeg med.

Jeg bestilte den igår, og da fikk jeg beskjed om at det kunne ta rundt 5 dager i leveringstid.

9536439[/snapback]

 

Ja, telefonen er den samme. Visste bare ikke at den ble produsert i andre farger også. Var det noe man kunne velge mellom hos Chess?

 

Jeg har akkurat bestilt denne mobilen, blir spennende å se når jeg får den. Står Oppr på status hos meg også. Så også på nettsidene at de sendte den ut dagen etter bestilling, så da er de 5 dagene sikkert tida Posten bruker på å få pakka fra A til Å.

9536595[/snapback]

 

Den telefonen som Chess selger, er bare i svart.

De andre bildene (som inneholdt andre farger) er bare bilder som er hentet fra den opprinnelige telefonen, Huawei U120, ellerno sånt tror jeg de kalte den for..

 

Så siden jeg bestilte igår, får jeg den på tirsdag i neste uke da?

Lenke til kommentar

Jeg sendte dem en e-post angående dette, poster svaret når jeg får det. Regner med at de har fått en del ordrer, så det blir vel nesten Komplett-tilstander hos dem, tenker jeg. Er bare 35 stk igjen på lager nå...

 

Da var det som jeg trodde ang. fargen. Jeg hadde blitt skuffa hvis jeg hadde fått brun telefon...

Lenke til kommentar
Jeg sendte dem en e-post angående dette, poster svaret når jeg får det. Regner med at de har fått en del ordrer, så det blir vel nesten Komplett-tilstander hos dem, tenker jeg. Er bare 35 stk igjen på lager nå...

 

Da var det som jeg trodde ang. fargen. Jeg hadde blitt skuffa hvis jeg hadde fått brun telefon...

9536886[/snapback]

 

Okei :)

Igår da jeg bestilte, så var det 75 stk på lager.. Eller kanskje mer enn det..

Men i alle fall 75 stk..

Og fargen er svart, slik som det er bildet av, fra Chess..

 

Bare 14 stk Chess mobiler igjen nå :O

Og igår så var sikkert jeg den første som bestilte da det var 75 stk eller over det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...