Kiro Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Hei.. Nå har jeg begynt på media linjen. og stortrives og alt. folkene er greie,miljøet er 100 ganger bedre enn på ungdomskolen. miljøet i klassen er utrolig bra,vi er 14 stykker(ingen kjente hverandre fra før). alle kan på en måte snakke med alle,men det er bare et problem.. jeg har alltid likt å redigere filmer og slikt,men nå etter en måned tror jeg kansje jeg har valgt litt feil,for da jeg søkte på skoler sto det mellom to valg noe innen reklame eller noe med dyr. og jeg valgte reklame siden alle rådet meg den veien.. nå trenger jeg virkelig noen råd kan noen hjelpe meg? EDIT: Hva skal jeg gjøre..? Endret 13. september 2007 av Missy9001 Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Vel, du kan ikke starte på en ny linje nå, men du kan lett bytte linje etter dette året, det er ikke noe problem. Gå dette året og se om du skifter mening, hvis du ikke skifter mening og enda vil bytte når året er omme så bytter du. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Bytte er mulig frem til 29. september, snakk med rådgiveren din. Endret 14. september 2007 av Fev4ng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå