xerxess Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Hei, har et problem angående min xbox 360. Jeg setter inn Top Spin 2 disken, spillet kjører, men plutselig stopper den opp og jeg får melding om at spillet ikke støtter PAL-50hz, og ber meg endre displayet til PAL-6 på settingsen. Uansett hva jeg gjør på display settingsen så får jeg samme melding når jeg prøver å kjøre spillet. Dette spillet funket altså fint på den samme tv'en før. Boxen har nettopp vært inne til reperasjon, kan det har skjedd noe der? Jeg får jo kjørt Gears of Wars som også kun støtter 60HZ, så er det spillet det er problemer med?. Noen som har opplevd lignende? Endret 15. september 2007 av xerxess Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 TV'en din må støtte 60hz såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 TV'en din må støtte 60hz såvidt jeg vet. 9487364[/snapback] Dette spillet funket altså fint på den samme tv'en før. Jeg får jo kjørt Gears of Wars som også kun støtter 60HZ. 9487239[/snapback] Men er du sikker på at du har på 60Hz mode? Høres rart ut dette. Har du fått ny video-kabel til 360'n da? Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Når jeg tenker meg om, så har jeg vært borti det samme. Det var faktisk Topspin 2 det og. Jeg sleit også med at Gears of War ikke starta, men det fikk den fine "dette er ikke et 360 spill" feilen. Andre 60hz spill funka da. Mener det var DVD-drevet som ikke var helt i toppform. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Det finnes en innstilling for 50 Hz/60 Hz på 360'en som ikke er tilgjengelig når du kjører HD. Bruk switchen på kabelen til å endre over til "vanlig" tv-output og sett 360'en vanlig tv oppløsning. Da skal du få dette valget frem. Enkelte spill kicker på denne innstillingen, selv om den ikke brukes når du kjører HD-tv. Sorry, knotet forklart, men jeg har ikke 360'en tilgjengelig og husker ikke de korrekte termene... Lenke til kommentar
xerxess Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Det finnes en innstilling for 50 Hz/60 Hz på 360'en som ikke er tilgjengelig når du kjører HD. Bruk switchen på kabelen til å endre over til "vanlig" tv-output og sett 360'en vanlig tv oppløsning. Da skal du få dette valget frem. Enkelte spill kicker på denne innstillingen, selv om den ikke brukes når du kjører HD-tv. Sorry, knotet forklart, men jeg har ikke 360'en tilgjengelig og husker ikke de korrekte termene... 9493241[/snapback] Takk for tipset, det funket!! merkelig at man må skifte til "vanlig" tv-output for å endre på innstillinger da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå