Intern Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Veldig enkelt å overklokke. Jeg hadde gått for 640MB versjonen hvis du vil spille med Anti-Aliasing. Lenke til kommentar
¤vekst¤ Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Veldig enkelt å overklokke. Jeg hadde gått for 640MB versjonen hvis du vil spille med Anti-Aliasing. 9529066[/snapback] Jeg gikk for 640mb. Hvilke spill og hvordan bruker jeg dette i? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Jeg gikk for 640mb. Hvilke spill og hvordan bruker jeg dette i? 9536005[/snapback] Hva mener du? - Hva er AA (Anti-Aliasing)? Se her. - Hvilke spill kan du ta på AA i? Alle. - Hvordan tar du på AA? Enten i grafikk instillinger i spillet, eller i nVidia Control Panel. Setter du AA på i nVidia Control Panel, er AA på i alle spill (tror jeg hvertfall). Endret 20. september 2007 av Intern Lenke til kommentar
¤vekst¤ Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Jeg gikk for 640mb. Hvilke spill og hvordan bruker jeg dette i? 9536005[/snapback] Hva mener du? - Hva er AA (Anti-Aliasing)? Se her. - Hvilke spill kan du ta på AA i? Alle. - Hvordan tar du på AA? Enten i grafikk instillinger i spillet, eller i nVidia Control Panel. Setter du AA på i nVidia Control Panel, er AA på i alle spill (tror jeg hvertfall). 9536722[/snapback] Det er anbefalt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå