nordemoniac Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Hei! Vurderer å bygge meg en HTPC med micro-atx. Lurer på hvilket kabinett jeg skal velge. Har egentlig ingen andre krav enn at det skal være billig og pålitelig. Har funnet to. Vet ikke hva forskjellen på de er da: Vikings Media Chassis V-41 til Mamoz Point Of View V41 til Multicom Mamoz er nærmeste for meg, multicom får fraktkostnader, så alt i alt er det samme pris, bare at jeg får det tidligere på mamoz (når den kommer på lager). Noen som kan hjelpe meg å velge, evt. komme med andre forslag? Endret 13. september 2007 av nordemoniac Lenke til kommentar
Intern Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Det er det samme produktet. Se på varenummer. Varenr: CASE656085 Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Det er det samme produktet. Se på varenummer. Varenr: CASE656085 9490832[/snapback] Det er det faenmeg... La ikke merke til det jeg. Hva tror du om dette kabinettet? Holder det mål? Får det plass til mATX m/Core 2 Duo + S-ATA2 + DVD? Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Skal ikke være noe problem såvidt jeg kan se. -C- Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Har fått bestillt opp et kabinett nå. Ikke betalt, men bestilte opp til mamoz i Trondheim, slik at jeg kunne få se på det før jeg kjøper. Noen som vet om andre HTPC-kabinett i budsjettklasse? Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Ble at jeg kjøpte AeroCool M-40=) Endret 4. oktober 2007 av nordemoniac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå