slippern Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 har en gjestebok. men fungerer ca likkens som nettby/fettnerd sin gjestebok, altså at svaret blir lagret i et kommentar felt, pluss at det også blir sendt til mottakeren. men den er enda litt under konstruksjon. pluss at databasen blir rimelig stor etter ei stund og ikke helt godt oppsotte Lenke til kommentar
Monica81 Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 har en gjestebok. men fungerer ca likkens som nettby/fettnerd sin gjestebok, altså at svaret blir lagret i et kommentar felt, pluss at det også blir sendt til mottakeren. men den er enda litt under konstruksjon. pluss at databasen blir rimelig stor etter ei stund og ikke helt godt oppsotte 9585153[/snapback] takk, men nå har jeg fått til en gjestebok:) Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Vet denne begynner å bli ganske gammel. Men snublet over denne tråden nå når jeg leter etter en gjestebok jeg skal ha på siden min. Prøvde å integrere den på siden min, men fikk det ikke helt til. Tror jeg skal ha alle stier og sånt riktig, men er ikke helt sikker på dette. Er det noen som har lyst til å se litt på filene og finne feilen? Lenke til kommentar
Runar0 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Får du noen feilmeldinger? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Permission denied. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Noen som kan hjelpe meg med dette eller? Lenke til kommentar
madompa Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Noen som kan hjelpe meg med dette eller? Du må forandre brukerrettighetene på txt-fila om du bruker flatfiler, hva slags program bruker du for å legge ut ting på serveren din? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Fikk det til nå faktisk. Slettet alt og la det inn på nytt og da funket det. Nå sliter jeg med å endre hvordand det skal se ut. Vet ikke hva som hører til hva i stylesheeten osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå