Ap. Syvertsen Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Microplex er tatt av dage for kvelden... Og akkurat når jeg skulle bestille... Og tror noen akkurat har kacka meg... Dette lover ikke bra... :oops: Hva kommer til å skje med denne verden... :o EDIT: trykkleif Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Dette skjer også av og til når de oppdaterer siden.... Vet de har endel nyheter de må legge ut i webshoppen Slafs Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Jeg har mailet di og spurt... jeg hadde tenkt å kjøpe meg 4 katoder pluss en soundbox...(Nevnte noen harry effekt) Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Er problemer med servern som er årsaken, leste at de skulle få den opp igjen/skaffe ny server i morgen. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Jeg fikk svar fra mailen nå: Serveren er nede dessverre Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Jeg bestillte akkurat, så nå funker det hvertfall... Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg ble enda mer skuffet da jeg kjøre opp til de om onsdagen ca 1430. skulle handle noe småtteri, men desverre så var døren låst og ingen tilstede men det hindrer meg ikke i å avlegge en visitt i løpet av uka Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg ble enda mer skuffet da jeg kjøre opp til de om onsdagen ca 1430. skulle handle noe småtteri, men desverre så var døren låst og ingen tilstede men det hindrer meg ikke i å avlegge en visitt i løpet av uka Luksus og bo ved Microplex da.. Lenke til kommentar
Espen Faale Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg ble enda mer skuffet da jeg kjøre opp til de om onsdagen ca 1430. skulle handle noe småtteri, men desverre så var døren låst og ingen tilstede men det hindrer meg ikke i å avlegge en visitt i løpet av uka Du har fått med deg at vi har flyttet, sant? :-) -- mvh Espen Faale Microplex Norge AS Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg ble enda mer skuffet da jeg kjøre opp til de om onsdagen ca 1430. skulle handle noe småtteri, men desverre så var døren låst og ingen tilstede men det hindrer meg ikke i å avlegge en visitt i løpet av uka Du har fått med deg at vi har flyttet, sant? :-) Nei det har han nok ikke. Lenke til kommentar
Ap. Syvertsen Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Nei, så ble de hacked igjen når jeg skulle bestille... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Ja, nå er de faenmeg nede igjen Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Hmm... har venta dritlenge på Aqua-computer tinga nå.. Dere sa jo at de var på lager !? hva skjer..? Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg ble enda mer skuffet da jeg kjøre opp til de om onsdagen ca 1430. skulle handle noe småtteri, men desverre så var døren låst og ingen tilstede men det hindrer meg ikke i å avlegge en visitt i løpet av uka Du har fått med deg at vi har flyttet, sant? :-) -- mvh Espen Faale Microplex Norge AS OOOPS Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Jeg ble enda mer skuffet da jeg kjøre opp til de om onsdagen ca 1430. skulle handle noe småtteri, men desverre så var døren låst og ingen tilstede men det hindrer meg ikke i å avlegge en visitt i løpet av uka Du har fått med deg at vi har flyttet, sant? :-) -- mvh Espen Faale Microplex Norge AS Nei det har jeg ikke :oops: :oops: |Cipher|; jepp det er luxus ut av en annen verden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå