ilpostino Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) *snip* mange kloke ord. som tidligere nevnt i tråden finnes det haugevis av sider på nettet som omhandler dette så det å bli tent av at noen har seg med kjæresten er nok ikke så uvanlig som mange tror. (selv om det ikke er mainstream). siden trådstarter tydeligvis har luftet det med kjæresten og fått et ja(?) synes jeg de skal hoppe ut i det. en har bare et liv til å leve ut seg selv på. edit: en del off topic-snakk har blitt flyttet til tråden Tenne på eldre damer Endret 25. september 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Anders_* Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Vel, må bare først si: tusen takk for alle innspill. Selv om det nokså tidlig ble kklart at dama mi ble me dpå det var det greit å lese andres synspunkt på saken. Vi har gjort det nå, med en helt ukjent fyr. Noen som vil høre om det? ;-) Anders Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Selvfølgelig vil vi det Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Ja, få høre om det Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Ja, få høre om det da ? =D Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) For å si det sånn.. Om min kjæreste hadde forslått noe sånt, er gutt, med en annen mann sammen med henne; så hadde jeg blitt massemorder på flekken. Visst hun hadde foreslått noe sånt med en annen dame også; så hadde jeg blitt et sexdyr på flekken. Visst hun ikke hadde foreslått noe sånt i det hele tatt; så lever jeg et normalt liv. Endret 15. oktober 2007 av ThaDuckMan Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Anders_* Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Ok :-) vi var helt enige på at dette måtte bli med en ukjent mann. Etter diverse søk på nettet fant vi en side som heter knullkontakt(!) der vi la ut en annonse. Tror vi hadde minst 100 svar etter en dag så vi hadde en del å velge mellom :-) Vi landa på en fyr fra en annen kant av landet som var villig til å komme til oss for å prøve ut. Jeg hentet han på flyplassen og vi kjørte hjem til oss. Der ble vi sittende alle tre og prate og drikke litt. Det var en hyggelig og oppegående fyr i 40årene som var nylig skilt og som så dette som et godt og spennende alternativ til å gå på sjekkeren igjen. Vi ble enige om at han og dama kunne være litt på egen hånd og bli bedre kjent så jeg gikk ut på byn og kjøpte inn mat og drikke til kvelden. Da jeg kom hjem pratet de fremdeles og de hadde snakket litt om opplegget. Vi la en "plan" for kvelden som i hovedsak gikk ut på at jeg gikk alene på fest mens de var hjemme og hygget seg. Før jeg gikk ut spiste vi middag sammen og flørten stod i taket. Det var faktisk veldig hyggelig og spennde. Etterpå gjorde jeg meg klar for å gå ut, og da jeg gikk ut holdt hverandre i hånden og vinket. Allerede da var jeg sinnsykt kåt på tanken om at han skulle knulle dama mi. Vi hadde blitt enige om at jeg skulle komme hjem etter et par timer, og det synet som møtte meg da jeg kom hjem glemmer jeg aldri: På stuegulvet stod hun på alle fire og stønnet verre mens han tok henne bakfra. Det eneste hun klarte og si til meg var: "Gå vekk! Han så bare på meg såvidt og var mer opptatt av å holde henne fast og strekke seg etter puppene hennes. Jeg ble helt sinnsykt kåt og jeg vet ikke hvor lenge jeg stod å så på men jeg kom meg ihvertafll inn på soverommet og der ble jeg liggende og høre på de. Litt senere våknet jeg og da var det helt stille. de hadde gått ut på byn. Stuen var tydelig preget var det som var skjedd med tepper og puter på gulvet og sædflekker i sofaen. Senere på natten våknet jeg av at de kom hjem og bare minutter etterpå hørte jeg stønningen hans på kjøkkenet. jeg gikk inn og der stod han lent inn til disken med kuken i munnen hennes. Begge var splitter nakne og inegn av dem så på meg, men han sier plutselig at jeg også bør bli med. Vi havnet i sengen alle tre, men det går for meg nesten med en gang. De holder det gående ved siden av meg lenger og så husker jeg ikke så mye mer før neste dag. Når jeg står opp sitter begge på kjøkkenet og spiser frokost. Vi blir sittende og prate alle tre lenge om det som hadde skjedd. Før han drar går han og dama i dusjen sammen og jeg hører at de koser seg. Etterpå kler han på seg og drar. Ferdig! I dagene etter har jeg og dama den beste sexen vi noensinne har hatt. Bare tanken på at hun har hatt det godt sammen med en annen mann gjør meg fortsatt utrolig kåt. Takk for all hjelp! Anders Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Det der høres ekstremt sært ut! Men hey, hvis folk liker det så får de vel bare like det... 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) *snip* grattis. synes det er dødskult at folk lever ut fantasiene sine på den måten. ## moderatorstemme ## jeg har slettet et innlegg som har gått som personangrep. slikt tollereres fremdeles ikke på forumet. hvis dere har noen reaksjoner så skriv konstruktive innlegg. Endret 15. oktober 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 dere har kuttet alt kontakt med han mannen? Kanskje det er lurt? Men jeg er jo bare 18år og har ingen erfaring om sånt. Men jeg må bare klappe og ta hatt for at du tør og klarer å kommunisere bra med dama di. Det er viktigste i forhold. Lenke til kommentar
kanding Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Det er bra at folk tør å leve ut fantasiene sine synst jeg Lenke til kommentar
toth Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Unnskyld meg, men..: Det eneste hun klarte og si til meg var: "Gå vekk! ...... kom meg ihvertafll inn på soverommet og der ble jeg liggende og høre på de. Var ikke mye av poenget at du skulle se på? Hvorfor i all verden sa hun da "Gå vekk!", og hvorfor gjorde du det? Tror jeg hadde blitt grådig fornærma.. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) No offense, men jeg synes dette virket som en dårlig ide og etter å ha hørt hvordan det gikk synes jeg det bare ble enda verre. Er det bare meg som synes det virket som om hun likte det litt for godt? Jeg hadde liksom tenkt meg at de skulle gjøre det en gang og at det skulle tenne deg ekstremt mye slik at dere to skulle ha vill sex etterpå. Trodde liksom du ville inkluderes jeg og ikke bare la de holde på om og om igjen Men altså. Du likte det. Hun likte det. Så... Bravo Endret 17. oktober 2007 av GrandMa Lenke til kommentar
Varen Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg syns det høres flott ut Det er sikkert vanskelig for de fleste å sette seg inn i din situasjon, siden monogami er det "riktige" for mange. Men jeg syns det er bra du/dere gjør det dere har lyst til mens dere lever. Det kan ikke være stort til liv om man bare ignorerer fantasiene sine (med mindre fantasiene går ut på å skade noen som ikke vil bli skadet frivillig). Men gratulerer. Håper dere fortsetter å leve med det sexlivet dere har lyst på Lenke til kommentar
Gjest ÅnunDsen Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Selv har en venn av meg lånt bort jenta si flere ganger til meg. Og har ikke vært noen problemer. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Vet ikke om jeg elsket typen min høyt nok, om jeg kunne ha lånt han ut til venniner. Hvist dette var et ønske han hadde selv så hadde han nok neppe elsket meg høyt nok heller. Slik jeg ser på det i hvertfall Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Vet ikke om jeg elsket typen min høyt nok, om jeg kunne ha lånt han ut til venniner. Hvist dette var et ønske han hadde selv så hadde han nok neppe elsket meg høyt nok heller. Slik jeg ser på det i hvertfall hvis du søker litt på nettet vil du opdage at det er mange nettsider som går på nettop det å låne bort konen/sambis/kjæresten sin så jegtror ikke dette er så sjelden som folk kan tro. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Dette var noe av det latterligste jeg noen gang har hørt. Han pulte dama di noe så sinnsykt, og det eneste du fikk ut av det hele var én enkelt orgasme? Som kom fort? Haha! Jeg kan ikke annet en å le. Du ble nettopp eid. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Du ble nettopp eid. Ja vel? Det var noe som tente han, så eid ble han ikke. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Vel, hvis han tillater at fyren tilbringer hele kvelden med dama og knuller henne så mye at hun ser blått etterhvert. Uten engang at han var tilstedet meste parten av tiden, vil jeg si dette var ganske eid. Hvis alle partene hadde hoppet i senga med engang, kunne jeg forstått det. Men det som basicly skjedde var jo at denne karen pulte dama hans forferdelig, og han var kanskje tilstedet/med i maks 15min? ^^ Kunne utnyttet sitasjonen mye bedre. Men når sant skal sies, skjønner jeg ikke hvordan tankegangen til trådstarter er, tenne på noe sånt er i følge min bok veldig sært. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg