medlem-130744 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg mener bare at dette ikke er helt på sin plass, folk gjør bare ikke slikt.. Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 hehe, har du sett internett? folk gjør betraktlig sykere ting enn å "låne bort dama" Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 hehe, har du sett internett? folk gjør betraktlig sykere ting enn å "låne bort dama" 9554303[/snapback] I know.. Bukkake, BDSM osv Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 folk gjør bare ikke slikt..9554267[/snapback] Det bestemmer du? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 folk gjør bare ikke slikt..9554267[/snapback] Det bestemmer du?9554811[/snapback] Det er en norm, en uskreven regel..Det har vert nokk ot, tilbake til tema Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Det er en norm, en uskreven regel..9554895[/snapback] Ja vel?Dette er nok vanligere enn det du tror... Endret 24. november 2013 av Zeph Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jøsses, her var det mange som hadde en veldig tabubelagt holdning til sex, gitt! Det å "låne bort" dama er noe man bør overveie nøye. Vil anbefale å starte med noen man egentlig ikke kjenner, men som er til å stole på. Så slipper man sjalusi/pinlige hendelser - Hvis det ikke funker, så slipper man å tenke på den personen ever again.. Dessuten er det viktig at alle parter diskuterer alt på forhånd. For eksempel hva som (ikke) kan gjøres. Dessuten er det forskjellige måter ei jente kan ta noe sånt. Om hun ikke synes det er noen god idé whatsoever, så dropper man det. Om kjæresten blir såret av å få et sånt spørsmål, viser det bare hvor lite h*n vet om seksualliv. Om du spør meg er det å spørre om noe sånt like "ille" som å spørre om man har lyst på fiskegrateng til middag. Liker ikke fiskegrateng? Nei vel. Da spiser man joika til middag istedet Når det kommer til posting i seksualitet-kategorien mener jeg vi alle bør vise et åpent sinn - uansett sammenheng. Om det er noen som for eksempel er "into" wet sex er det både barnslig, usaklig og feil å si "ææææsj, så ekkelt!!". Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Så var det begrepet "låne bort dama" da. Begynte å tenke på bibliotek jeg nå. Går inn og velger seg en dame som man tar med hjem i en uke elns før man må levere tilbake om ikke annet hadde det fikset prostitusjonsproblemet Lenke til kommentar
Mirkur Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Ok, siden jeg har bevist at jeg kan litt om dette faktumet (altså att alt jeg sa var riktig i forrige post) så skal jeg fortelle hvorfor. Jeg er 18 år gammel. Og jeg og damen har delvis åpent forhold. Og hva betyr det? Jo. Vi har begynt med små erting osv. og hvis damen min hadde kommet bort til meg og sagt: Jeg har lyst til å pule (insert navn på venn). så hadde jeg sagt. Bruk bekyttelse og ha det morro. For meg mener jeg ikke sex og kjærlighet trenger å være knytta sammen. Men som mange andre sier. Du må være sikker på hva du gjør og at du vil dette. Sånn er mer og mer vanlig. Lykke til Anders! Lenke til kommentar
sissel- Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Om kjæresten blir såret av å få et sånt spørsmål, viser det bare hvor lite h*n vet om seksualliv. du har missforstått en stor ting om du mener at slikt SKAL inngå i et sexual liv?! om typen min hadde spurt om jeg kunne pult en kamerat av han så hadde jeg følt meg billig.. utrolig billig.. jeg vil jo ikke røre kameraten hans. hadde han virkelig virkelig ønskt dette her så kunne jeg tenkt på det. men tror ikke det hadde gått. hr ikke samvittighet til slikt. å jeg synst det er ekkelt. Lenke til kommentar
Mirkur Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Vennen, det er en forskjell mellom å spørre å snakke om det, enn å si. Du SKAL pule kammeraten min mens jeg ser på. Man må kunne prate om fantasier. Lenke til kommentar
sissel- Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 jo.. men allså.. t han vil/ønsker/drømmer om at jeg skal pule en annen blir feil!.. blir med på masse annet rart allså.. men partner bytte.. nej.. Lenke til kommentar
Mirkur Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Ifølge mange er det feil å sperme på dama, slikke dama, anal sex osv osv osv. Det er utrolig mye som er "tabu" Og folk er forskjellig. Og om ikke mindre.. Må man kunne prate om dette. Om dama kommer til meg og sier at hu vil at jeg skal pisse henne i trynet, så kan vi ihvertall prate om det. Og om jeg vil eller ikke vil må gå på meg. Ingen andre. Men prate om siden fantasier må man kunne gjøre hvis ett forhold skal kunne funke. Lenke til kommentar
sissel- Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 men d e forsjell på å bare "lufte" det for henne å faktisk fårslå det... men jeg sier bare min mening.. er med på mye rart.. men ikke det... Lenke til kommentar
Mirkur Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Det har jeg respekt for. Man skal aldri gjøre noe man ikke vil. Men det blir feil å si at man aldri skal gjøre sånn. Mange gjør det. Og mange trives med det. Jeg er personlig med på det meste. men det har sine "limitations" det også selfølgelig, men må kunne snakke om det og finne en ting som kan gjøre begge fornøyde. Lenke til kommentar
sissel- Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 sa ikke aldri.. alle andre kan få bange på hva folk de vil. men jeg vil at både han og jeg skal være trofaste til hverandre.. :-) skulle jeg eller han noen gang hatt lust på noen andre får vi gjøre det slutt først :-) å til svar på det ene tingen han skrev på topicen om hvordan vi tror han kan reagere om han faktisk ser det.. jeg var med på en 3kant en gang. hvor det var meg å en x å ei veninne av meg.. å den følelsen av å se typen din råkline med ei veninne rett foran deg er fæl... så jeg fikk det ikke til.. to uker etter gikk di to bak ryggen min da, så jeg hadde rett følelse.. men det skjer nokk aldri mer.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 jeg var med på en 3kant en gang. hvor det var meg å en x å ei veninne av meg.. å den følelsen av å se typen din råkline med ei veninne rett foran deg er fæl... så jeg fikk det ikke til..to uker etter gikk di to bak ryggen min da, så jeg hadde rett følelse.. men det skjer nokk aldri mer.. 9561426[/snapback] Nå er det forskjell på folk da. Hadde du tenkt godt over det du gjorde? Når du sier ja til noe sånt så må du faktisk være klar for å se din kjære i gang med noen andre. Noen takler det. Andre ikke. Synd at x'en din gikk bak ryggen din. Men det har noe med hvordan HAN var. HAN gjorde noe galt og brøt tilliten din. Er din kjære til å stole på så skal man ikke trenge å bekymre seg for slikt selv om man er med på swinging/flerkant. Det handler om å være åpen med hverandre og ikke gjøre noe uten tillatelse. Lenke til kommentar
Mirkur Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 L4r5, du er ganske smart du. Men som sagt. man må være klar for det. Jeg har hatt trekant med en gutt selv. (jeg og han gjorde ikke noe) men hadde ikke noe imot å se dama mi sutte på pikken hans. fordi jeg vet at hu aldri kunne ha gjort noe sånn uten å snakke med meg, fordi hu skjønner at hun kan bare prate med meg om det Alt koker ned til tillit. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Skjønner at denne tanken å "låne" bort dama kan være pirrende. Men om jeg har gjort noe sånt har jeg kommet til å sittet med mange spørsmål. Om f.eks var han bedre en meg ect ect. Men det er hver sin fetisj. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Men om jeg har gjort noe sånt har jeg kommet til å sittet med mangespørsmål. Om f.eks var han bedre en meg ect ect. 9561537[/snapback] which reminds me: Det nytter ikke å gjøre noe slikt om man er veldig usikker på seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg