Mayhem Soap Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hei Jeg har akkurat fått meg ny PC med Vista Ultimate og et Geforce 8800 gtx kort (4 gig RAM) Håper denne posten kan postes under programvare, men siden problemet ligger i et program, tar jeg sjansen. Tidligere når jeg spilte av en video-fil i Media Player Classic ble videoen vist automatisk på plasma-tv (skjerm-2) i fullskjerm. Nå kommer det ikke opp noe som helst (bare desktop-bilde) på skjerm-2. Hvordan kan jeg sette at video/dvd skal vises på denne skjermen og ikke bare på PC-skjermen? (fint at den vises på begge) Ser ut som Media Center gjør det riktig, men liker og bruke MPC (pga codec kontroll) Takk for alle gode svar ;-) Lenke til kommentar
Mayhem Soap Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 ingen som kan hjelpe meg med dette? Finnes det noen måte og bestemme på hvilken skjerm video skal vises? takker Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Det du leter etter heter video overlegg eller "video overlay" på engelsk. Har ikke nvidia drivere selv, så kan ikke hjelpe deg å finne instillingene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHWlGMJn Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Kan du ikke dra ting fra PC-skjermen til TV-skjermen da? Lenke til kommentar
Mayhem Soap Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 jo, det funker, MEN det hadde vært deilig og slippe dette. Har sett mye på Media Center nå og det ser ut som det kan være veien og gå. Liker det godt, men er litt usikker på hvordan jeg skal sette hva/hvilke filer som skal komme frem i libary. Dette programmet kan jeg sette til og vises på TV'en. Har en god samlig *.mkv filer som ikke får thumbnails (de spilles uten problemer med riktig codec såvidt jeg kan se) Noen som vet hvordan jeg kan lage thumbnails på filer som ikke direkte støttes av WMC? Uansett, jeg hadde satt pris på om noen kunne hjelpe meg med det jeg beskriver i post 1. >Takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHWlGMJn Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Høres jo ut som det er en setting en plass, men bruker verken to skjermer eller MPC selv så jeg vet ikke :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå