Gå til innhold

Screenshot av 1400x1050

Caveman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var da en sær oppløsning du skulle sjekke... Er det en bærbar LCD du prøver å få et inntykk av? I så fall spørs det om din metode med å se på et 1400x1050 bilde av en desktop har noe særlig for seg. Hvis du inspiserer bildet på en annen skjerm mener jeg. Selv om du skulle være så heldig å finne en annen skjerm med nøyaktig like fysiske dimensjoner er du ikke garantert at det visuelle resultatet blir likt.

Mulig at jeg tar feil i mine antakelser om hva du prøver på, men hvis det er hva jeg tror så bør satse på å se den skjermen du har tenkt å skaffe deg. Evt. les tester på nettet.

Lenke til kommentar

Det var vel ikke det han spurte om heller, var det vel? Slik jeg tolket det ønsket han å se hvor mye man fikk plass til i en skjermbilde med 1400x1050 oppløsning.

Man ser jo tydelig _forholdet_ mellom ulike oppløsninger på et slikt screenshot, da. Se bare på oppgavelinjen. Jeg har en del screenshot liggende fra da den forrige maskinen jeg hadde her (XGA oppløsning på 14,1"). Et slikt screenshot sammenlignet med et screenshot fra 1400x1050 sier ganske mye om forskjellen i forholdet. Du ser det som sagt på størrelser på ikoner, hvor mye du får plass til på oppgavelinjen etc.

Lenke til kommentar

mezz, har sett på screenshotene dine - de gir et godt bilde av hvor mye mer man får plass til på en 1400 i forhold til en 1024.

Er det (medisinsk) biokjemi du studerer? Kan tyde på det ut fra notatene dine på et av shotene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...