starfish Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Når jeg ikke sitter foran PC'n så spiller jeg el-gitar og skriver sanger. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Er på skolen, spiser litt av og til, sover. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Jobbar med forskjellig, pleier min sosiale omgangskrets, les litt, no om vinteren står eg telemark, går på fjellet om sommaren. Ellers så blir det ein del festing og reising rundt om. Har litt lyst å begynne med modellfly, men eg ventar på at nokon andre rundt meg skal få samme tankar. Til hausten blir det vel tilbake til studiene. Og dette blei visst ein post med rundt tall, 400.... Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Spiller konsoll, skater eller er sammen med dama. Ser en film i ny og ne. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 det telles ikke for å nerde ved pcen når man sitter å hører på musikk foran den? uten å trykke på tastaturet eller begeve på musa? nei ok! hører på musikk, leser bøker, ser filmer, gjør festlige ting med venner, syr klær, spiser kake og sover.. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 skole, sove, se på film (mest på pc men), lekser, spiser, går på do, ser kanskje en liten serie på tv en gang i blant, hmmm... det var vel alt Å jo, jeg leser litt også. Mest Fantasy og Sci-Fi. (Holder akkurat på med ringenes herre igjen) Lenke til kommentar
Laka Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Jobber vel for det meste. Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 -Fotball -Snowboard -Skateboard -Venner -Ps2 -Skole Det var vel det Mvh,Stian Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 TV, Skole (mekk på etterstad er dritfett!) går fremm og tilbake i huset, leser bilblader, mekker på datan, leser reklame, stirrer på mobilen og venter på mld fra en av mange kontaker... du skjønner... Jeg er Drit asosial , men jævlig kul å være sammen med! 8) Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Når jeg ikke nerder foran PCen, jobber jeg foran PCen. Eller så gjør jeg noe jeg absolutt må gjøre, fx spise, sove, vaske opp, vaske gulvet, vaske meg (det sistnevnte skal jeg gjøre nå, så kanskje jeg får ut flasset av sveisen min;)) [edit, 20min senere eller.no sånt] Sånn ja, det var deilig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå