bo00 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg skulle signe gnubox. gjorde alt som sto på : http://www.gsmblog.net/article_no.do?keywo...an-self-signing. Men når jeg kom til cmd delen der jeg skulle : "Til slutt trykker du wintasten+r, skriver cmd etterfulgt av entertasten. Bruk cd kommandoen for å navigere deg til mappen hvor programmet du skal signere ligger. Skriv inn følgende kommando: signsis aaaaa.sis aaaaa_signed.sis bbbb.cer sultan.key 0123456 hvor aaaaa er navnet på applikasjonen du skal signere og bbbb er cer filen du nettopp lastet ned. En ny versjon av programmet (med navn aaaaa_signed.sis) skal nå ligge i samme mappe klar til installering." Jeg får da opp "error couldnt read sultan.key" elns Noen som vet hva som er feil? Thx for svar! Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Det høres ut som om du ikke har lagt sultan.key fila i rett mappe. Pass på at sultan.key fila ligger i samme mappa som programmet du skal signere. Edit: Ser at du har sent meg mail. Vi tar resten der Endret 13. september 2007 av cyclo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå