sletten88 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Heihei! Trenger litt assistanse med tanke på om alle komponentene passer sammen og om det er kvalitets komponenter! handlevogn Hvis noen har forslag til å bytte ut deler som dere ser som unødvendige så er det veldig bra:D Lurer også på om kabinettet er stort nok til skjermkortet og sånn.. Jeg vet minne ikke er i listen, bare så ingen spørr om d:) Ska bestille i morgen så om noen kunne svar idag hadde det vært supert:D:D mvh Helge Sletten Endret 13. september 2007 av sletten88 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Har ikke du en tråd som omhandler akkurat det samme? Uansett, det ser bra ut, men DVD-brenner funker ikke i Vista. Hvordan minne og hovedkort er må noen andre si. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 men DVD-brenner funker ikke i Vista. 9486019[/snapback] WTF?! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) DVD-brenneren som han har valgt funker ikke i Vista. Glemte -en på slutten der Endret 13. september 2007 av 2mmy91 Lenke til kommentar
sletten88 Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 noen forslag til dvd brenner da? Den andre tråden mener jeg var på et annet oppsett.. men uansett.. Noen som har noe å si på dette? All hjelp taes godt imot:) mvh Helge Sletten Lenke til kommentar
C3PO Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 DVD-brenneren som han har valgt funker ikke i Vista. Glemte -en på slutten der 9486042[/snapback] Javel nei, har SH-S183 selv med Vista som OS. Funker fjell det. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hmm, både jeg og en kamerat har SH-S183A og her er det BSOD i ett kjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå