bleidd Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg har nylig byttet bil, og har nå en 2001 Audi A6 avant quattro. I den sitter det en "Audi Chorus" radio/kassettspiller. Denne må byttes ut. Jeg vil helst ha originalt anlegg for å matche bilen 100%. Finnes det en oversikt et sted for hvilke Audi-spillere som passer i hvilke Audi-modeller? Vil f.eks. en "Audi Concert II" passe i min bil? Anlegget har forøvrig aktive høyttalere og en liten, aktiv sub. Lenke til kommentar
Hullsag Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 se på www.vwaudi-club.no har sett litt av hvert slikt til salgs der Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Joda, har lest litt der. Men Sunnmøring som jeg er, vil jeg ikke melde meg inn da det koster X kroner pr kalenderår, som det står på siden. Får så dårlig uttelling for 2007 da, hehe. Det store spørsmålet er egentlig ikke hvor jeg får kjøpt spillere, dem skal jeg nok snuse opp uansett. Spørsmålet for meg er hvilke spillere som passer rett inn i min bil uten noen problemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå