Gå til innhold

Call of duty 4 beta problemer


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel ikke mulig å bruke en annen gamertag enn den norske jeg har gold på

 

Prøvde engang å laste ned fra US konto, men fikk bare error, nok fordi det var bare silver

 

 

har prøvd koder fra mange sider nå siste 2 ukene, virker mer som det er selve betaen som ikke liker min 360

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Jeg ville prøvd å lagd meg en US konto og sjekket om det funket på den.. Om du ikke har laget mer enn 3 kontoer får du nemlig 1 mnd gratis Live Gold.

 

Skader jo ikke å prøve.

 

Edit: Du får jo ikke spilt over Live med Silver-konto. Har du prøvd med en US konto med Gold?

Endret av E-wok
Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke om du har SKATE, og uansett er det et skudd i blinde, men:

 

Originally Posted by MrBeowulfe View Post

What's worse is having a working 360, having the Beta, but only getting "Downloading game settings" when you want to play it. I've tried all the cache tricks, letting it just sit there, etc...nothing's worked and I still can't play it

 

It is supposed to be fixed now. But when I did get it I was able to fix it every time by starting the Skate demo into game play. Then when I went back to the Beta the error was gone.

Lenke til kommentar
En linksys WRT54G med nyeste firmware

 

Noen med den ruteren som vet hvordan jeg kan tvinge 360'en til å få en høyere IP enn 10.0.03 når jeg tar automatisk settings på 360?

 

Får bare strict NAT når jeg gjør det manuelt, selv når jeg velger 10.0.0.3 selv

9486789[/snapback]

 

Virker som om du får ip fra modemet til NGT siden den starter på 10... Jeg har Linksys og den starter default med 192.168...

Det går fint an å endre ip range på Linksys routeren. Den kan egentlig endres til hva som helst. Tror det er under Network settings.

 

Jeg har en mistanke om at det er modemet til NGT som er satt opp med NAT siden jeg ikke bruker NAT i det hele tatt med min Linksys router.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...