krbalto Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ønsker du webcam på den eller er det ikke så nøye med det? Bare så vi vet, kan luke ut noen da... Mvh Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Webcam er ikke så viktig, nei. Den har man separat. Men ja, bare sleng på de med webcam også, så får jeg ta alt til vurdering. Men hoved poengene finner du i første innlegget mitt. Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Webcam er ikke så viktig, nei. Den har man separat. Men ja, bare sleng på de med webcam også, så får jeg ta alt til vurdering. Men hoved poengene finner du i første innlegget mitt. 9560486[/snapback] Og ønsker du mest 15,4" eller 17"? kan luke ut mange da også.. Mvh Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Ta med begge du. Hehe. Liker å ha mange valgmuligheter. Men ja, ta 15" som hoved. Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Hadde gått for denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=337003 Den Kom akkurat opp på siden til komplett, har ventet her nå på at dem skulle legge ut neste ukes tilbud.. Har webcam, kan sikkert spille litt wow med noenlunde ok grafikk med den, Har bare 1x1gb ram, da er det enkelt og rimelig å oppgradere til 2gb hvis behovet skulle være der. Litt lenger nede på siden finner du 1gb ram også, 290.- Føler meg kanske sikker på at jeg bestiller en slik i løpet av morgendagen eller tirsdag. Så hvis du ikke er avhengig av "superytelse" så ... Løp og kjøp...... Ser ut som et godt tilbud, og personlig så har jeg gode erfaringer med FS sine bærbare, har hadt 1 før , sitter og skriver med min 2. nå, og får min 3. om par dager. Eller man kan jo også vente til tirsdag og onsdag i tilfelle de andre store butikkene har noen ess i ermet de legger ut på ukes tilbud.. Mvh Endret 23. september 2007 av krbalto Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Hadde gått for denne:http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=337003 Den Kom akkurat opp på siden til komplett, har ventet her nå på at dem skulle legge ut neste ukes tilbud.. Har webcam, kan sikkert spille litt wow med noenlunde ok grafikk med den, Har bare 1x1gb ram, da er det enkelt og rimelig å oppgradere til 2gb hvis behovet skulle være der. Litt lenger nede på siden finner du 1gb ram også, 290.- Føler meg kanske sikker på at jeg bestiller en slik i løpet av morgendagen eller tirsdag. Så hvis du ikke er avhengig av "superytelse" så ... Løp og kjøp...... Ser ut som et godt tilbud, og personlig så har jeg gode erfaringer med FS sine bærbare, har hadt 1 før , sitter og skriver med min 2. nå, og får min 3. om par dager. Eller man kan jo også vente til tirsdag og onsdag i tilfelle de andre store butikkene har noen ess i ermet de legger ut på ukes tilbud.. Mvh 9560786[/snapback] Yep. Den ser svært lovende ut, må jeg si. Tror jeg heller går for den der, men som du sier, så venter jeg til tirsdagen for å se om det er andre butikker som kommer med flere/bedre tilbud som tilpasser behovet mitt. Svært så mange bærbarer du skaffer deg... Takker for råd og hjelp, kruneb! Hehe. Du får nå si ifra om du finner noen flere maskiner å nevne... Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jepp, skal følge med. Skal si ifra hvis det kommer noe spennende da. Følg med her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=186387 En av mine favorittsider det der.. Siden blir vanligvis oppdatert kanske raskt etterhvert som de store butikkene legger ut sine ukes tilbud. Mvh Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Netshop har ukes tilbud på FS Xa 1526 igjen, (Den får bra kritikk på nettet) Nå har dem lagt til mere ram, nå er tilbudet med 2 gb ram , og fortsatt med XP . 6495.- Inkludert enkel bæreveske. Men ikke webcam. Så hvis du skal ha 17" så går du for den. Mye ytelse for pengene der, og GF7600 er fortsatt et skjermkort som duger i massevis til wow Men vent til i morgen eller onsdag før du bestemmer deg . Kommer flere ukens tilbud i morgen. Går også rykter om at netshop har noe helt spesielt på gang i morgen. (supertirsdag eller noe sånt..) Mvh Endret 24. september 2007 av krbalto Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Valget ser ut til å lande på Toshiba Satellite P100-238 T2250. 5995,- hos Netshop... Endret 25. september 2007 av Shoo Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Ok. Da har man bestilt Toshiba Satellite T2250 hos Netshop. Men jeg trenger veske + mus + ekstra 1GB DDR2 RAM til den. Går ut ifra at det spiller liten rolle hva slags mus man bruker, men men... Kan noen komme med noen forslag til de mus, veske og ekstra 1GB minne? Gjerne fra en og samme plass/nettbutikk. Den Kingston 1GB DDR2 RAM som er listet på Netshop, er den noe bra eller bør jeg finne meg en annen brikke? Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Øsj... trippel-posting. Beklager. Har nå redigert første innlegget i denne tråden. Er det ingen som har noen bæreveske til en 17" + mus forslag å komme med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå