John Abrahamsen Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Jeg har mulighet for å skrive en av de understående artiklene for hw.no: - "Hvordan spamme ett forum" - "Hvordan gjøre en moderator sur" - "Hvordan modifisere phpBB til å ikke godta store avatarer" - "Hvordan sette opp Telesnor ADSL" - "Hvordan fikse tilbake de gammle gode smileyene" - "Hvordan reparere en gammel PC" - "Hvordan kjøle ned PCen" - "Hvordan banne fjortiser" En del av artiklene har jeg allerede ligganes her. Så hvis dere er interresert så kan dere bare ringe meg. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Jeg har mulighet for å skrive en av de understående artiklene for hw.no: - "Hvordan spamme ett forum" - "Hvordan gjøre en moderator sur" - "Hvordan modifisere phpBB til å ikke godta store avatarer" - "Hvordan sette opp Telesnor ADSL" - "Hvordan fikse tilbake de gammle gode smileyene" - "Hvordan banne fjortiser" En del av artiklene har jeg allerede ligganes her. Så hvis dere er interresert så kan dere bare ringe meg. Var det et forsøk på å prøve å være seriøs? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg