r2d290 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hallo Hvordan er det med reglene for finalen i cs:s- finale ang. utsyr du bruker? Hva får du lov til å bruke privat, og hva må være likt blant alle spillerene? Nevner bl.a monitor, skjerm, tastatur, datamaskin osv. Lenke til kommentar
SnipeAlot Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 jeg regner med at de kjører som ifjor med compomaskiner til finalene, og på compomaskiner kan du ta med: headset, tastatur, mus, musematte. that's it Lenke til kommentar
DelCasa Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Bekrefter SnipeAlot her, det er dette som gjelder. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 hva med monitor da? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hallo Hvordan er det med reglene for finalen i cs:s- finale ang. utsyr du bruker? Hva får du lov til å bruke privat, og hva må være likt blant alle spillerene? Nevner bl.a monitor, skjerm, tastatur, datamaskin osv. 9485828[/snapback] Hva er forskjellen på monitor og skjerm? Jeg levde i den troen at det var akkurat det samme. Bra at man bruker dedikerte maskiner til slike konkurranser slik at forholdene blir mest mulig like og at ingen "doper" seg. Lenke til kommentar
hNy Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 no offence, men tenk littegrann før man stiller spørsmål da. why skal de ha COMPO PC-er uten skjermer? har du noen gang sett er compo der det er snakk om penger å vinne, der de som arrangerer compoen stiller med PC men ikke skjerm? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 poenget mitt er bare at skjermen er jo den du er mest vant til å se på... hvis du pleier å spille på en 19-tommers skjerm, og får en 22tommers på lanet, vil det jo forandre spilleferdighetene... og, blir det crt eller flatskjerm? Lenke til kommentar
DelCasa Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Finalemaskinene benytter flatskjerm 2ms respons. Meget gode. Kjøpte nettopp en sånn selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg