TCi Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Europa får faktisk flere farger. Ikke store forskjellen fra den hvite DS Lite kanskje, men ser bra ut. Kommer 12. oktober, en uke før Zelda Phantom Hourglass. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Vil tror flekker ikke viser så godt på denne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Det kan godt hende, men den var ikke noe fin. Men flekkene vises ikke så godt på min hvite DS Lite som er nesten 1.5 år gammel har ikke noe særlig med flekker. Men du ser fingermerker hvis du vrir litt på den. Den svarte derimot, den ser du merker godt på. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Europa får faktisk flere farger. Ikke store forskjellen fra den hvite DS Lite kanskje, men ser bra ut. Kommer 12. oktober, en uke før Zelda Phantom Hourglass. 9485726[/snapback] Dette synes jeg egentlig bare er tragisk. Å vente så lenge med å lansere flere farger, for så å komme med denne så-og-si uforandrede versjonen så lenge etter lansering er bare et hån. Jeg kunne selv tenkt meg både Wii og DS i annet enn hvit, men da holder det ikke med en kjedelig sølvgrå... Endret 18. september 2007 av Jakoozie Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Penest? du får dømme selv! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Den siste der er vell ikke Lite Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Den siste der er vell ikke Lite 9524064[/snapback] Hvilken? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) På bildet du postet. Nederste Elr når jeg tenker over det så er det Lite Endret 18. september 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jo den gråe er lite kommer i oktober Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Uansett hvor mange jævla farger de hadde kastet etter meg hadde jeg kjøpt den svarte versjonen, som jeg nå ganske nøyaktig har eid i 1 år. Grattis med dagen lille DS Lite. Men, helt siden jeg kjøpte meg PSTwo Phunky Pink, har jeg blitt svak for denne mystiske fargen rosa.. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Penest? du får dømme selv! 9524046[/snapback] Nice Ante ikke at det fantes flere farger... Har de kommet til Norge? Likte best den grønne Og den siste er også DS lite ja. Endret 19. september 2007 av Jakoozie Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Fargene ble lansert med Nintendogs da det kom til Europa. Har vært her en stund med andre ord. Syns heller vi burde ha fått en egen Zelda-utgave av DS istedet for en kjedelig grå, som ligner for mye på den hvite DS Lite. Personlig digger jeg Crimson, bare dumt at skjermene er rapportert til å være av dårligere kvalitet. Lenke til kommentar
Straw Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 enig med deg TCi crimson ftw! : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå