Gå til innhold

Kan moderatorene bli strengere ang. dårlige topics?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er enig i at en del poster bør stoppes.. men er ikke bra å innføre for mange "regler" rundt det.. Men når det startes en INTEL vs AMD post i tillegg til de 100 andre som er startet..da er det tydelig provosering av et oppbrukt tema. Men hadde vært veldig fint om folk kunne være flinkere til å bruke overskrifter som man skjønner meningen med.

Samt alle de som poster ja, nei, ikke igjen.. ol. tåplige korte bemerkninger kunn for å få en post til på telleren.. skulle vært en minimums lengde på poster før de ble regnet på den telleren.. så hadde vi kanskje sluppet å kunn se 3 seriøse svar.. og 20 vasete innlegg fra noen "tellerhorer".. urk.. :-?

Lenke til kommentar
Er enig i at en del poster bør stoppes.. men er ikke bra å innføre for mange "regler" rundt det.. Men når det startes en INTEL vs AMD post i tillegg til de 100 andre som er startet..da er det tydelig provosering av et oppbrukt tema.

Er delvis enig i det du sier, men ikke helt. Intev vs AMD er ikke et oppbrukt tema, nye teknologier, takk i bruk av begge sider gjør at temaet kan taes opp på nytt, men en god del nye argumenter.

Lenke til kommentar
Er delvis enig i det du sier, men ikke helt. Intev vs AMD er ikke et oppbrukt tema, nye teknologier, takk i bruk av begge sider gjør at temaet kan taes opp på nytt, men en god del nye argumenter.

Sant det, men tenker mest på de samme postene som gjentar seg hele tiden.. som ikke går innpå ny teknologi.. men Hz diskusjonen.. er gjerne med på noen konstruktive samtaler om AMD / INTEL teknologi.. hvis den tar for seg et emne som man faktisk kan bli litt "lurere" på. :)

Lenke til kommentar

Synes dette ligner mer og mer på et warez forum.

eks

"Jeg har mistet xp nøkkelen"

"hvor laster jeg ned språk proggz"

"hvilket fildelingsproggram er best" (her kommer det dette liker jeg best til progz osv)

og det som topper kaka

Jeg får mailer med tilbud om office xp og windows xp brent

Lenke til kommentar

du får sende de mailene videre til rette instanser så stopper det nok raskt.

har heldigvis unngått dette, men kan det være en ny rabiat periode på gang som tidligere, der fryktelig mange brukere skapte 24t jobb for moderatorene med ban, utestengelse osv.

Ps. med den der avatar saken gående.. kan vel bare koble ned muligheten for avatar en 14 dagers tid så kanskje vi får en bedre start nr 2.

min er riktig etter det jeg ser, men har jo sett noen som tar myyye plass og ikke akkurat er beskjedne i størrelse heller.

kan vel heller lage seg en hjemmeside en å skulle fortelle livet sitt i løpet av ett bilde.

Lenke til kommentar

"Du har ingen nye meldinger"

Hvis dere har noe å klage på så send meg en beskjed. Jeg legger ikke merke til alt selv. Og over til dette med dårlige topicer. Hva mener du vi egentlig skal gjøre med disse? jeg mener å huske endel klager da vi endret tittelen på disse. Skal vi slette dem? Skal vi sperre dem?

Er enig i at slike poster med dårlig tittel er utrolig irriterendes.

Lenke til kommentar
Synes dette ligner mer og mer på et warez forum.

At noen moroner starter tråder som klart strider mot retningslinjene og enhver sunn fornuft, betyr da ikke at svarene blir annet enn "Les retningslinjene".

Jeg får mailer med tilbud om office xp og windows xp brent

Og det er rapportert inn, ja?

Angående topic: SirHartge var knallhard på å stenge tråder med dårlig topic her før det nye forumet kom på plass. Det virket som om det funket litt, iallefall.

Lenke til kommentar

Steng i vei, en tråd skal ikke lages på 10 sekunder, man skal ta seg litt tid for å beskrive problemet, og topic er det viktigste, den må være kort og beskrive problemet. Ikke "Hjeelp!!!!" Hvis man ikke har litt tid til en skikkelig topic fortjener man at tråden stenges, og ved gjenntatte dårlige topic'er fra samme bruker så bør de utestenges for en liten periode.

Lenke til kommentar
Prøv heller å sende en PM til moderatoren som er online.

Du ser hvem som er online nede på oversikten..Moderatorene er de som har svart navn på lista.

Send også til administratorer som er online, de er merket med en annen farge enn moderatorer. Varierende ut i fra hvilket forum-theme som brukes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...