Bunghole Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Noen som vet om XFX 8800 Ultra XXX har gått ut av produksjon? Flere butikker som komplott og PCUtstyr har tatt den ut av assortementet. Fikk høre at kortet ikke var mulig å få tak i lenger. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Så bra! Kortet er jo helt ustabilt uansett, så. Lenke til kommentar
Bunghole Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Endret min ordre til XT. Får heller jazze det opp til samme frekvens som XXX. Penger spart Lenke til kommentar
¤vekst¤ Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Endret min ordre til XT. Får heller jazze det opp til samme frekvens som XXX. Penger spart 9485928[/snapback] Nei, det kortet bestilte jeg, men kansellerte ordren. Ikke at det har noe å si, men det er fortsatt der i alle fall Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Jeg skulle akkurat til og kjøpe det kortet >< Var ett igjen i gårkveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå