EinarEriksen Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Motorola har mye spennende mobiler på vei, om vi skal tro ryktene. Les mer Lenke til kommentar
mrfitness Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 tror du kan kutte bort spennende ! dette så kjedelig ut Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 *yawn* Dette har vi da vitterlig sett en million ganger før. Ikke rart Motorola taper seg for hver dag som går. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 hvem vil ha en eggformet mobil ? Jeg vil hvertfall ikke gå med et kinderegg i lomma. Lenke til kommentar
Panic Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Motorola bør snart skjønne at Razr-designet er oppbrukt og heller gi oss noe nytt. Ikke rart de taper... Endret 13. september 2007 av Panic Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Og jeg som trodde Motorola sa at de skulle skjerpe seg og gi slipp på razr-designet bare noen dager siden? Da er det jo ganske smart å publisere bilder av mobiler som kanskje skal komme, som nettopp er i dette designet. Smart Motorola, veldig smart. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Yay, return of the egg! Lenke til kommentar
Bibben Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 hvem vil ha en eggformet mobil ? Jeg vil hvertfall ikke gå med et kinderegg i lomma. 9486116[/snapback] Uffda - nå blir nok Motorola lei seg, vil jeg tro.... Nei -det bør være et marked og et alternativ til de uendelig kjedelige og helt like telefonene som Nokia og SE spyr ut. Heldigvis har vi Samsung og LG tilgjengelige fra før av her i Norge. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 hvem vil ha en eggformet mobil ? Jeg vil hvertfall ikke gå med et kinderegg i lomma. 9486116[/snapback] Hvem vil i all verden vil vel ha en barberbladformoet mobil? Jeg vil i hvert fall ikke gå med barberblad i lomma. Lenke til kommentar
steelofnorway Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Vil ikke være kritisk egentlig men.... Disse så nøyaktig så kjedelige ut som jeg sa på en annen komentar. Bare blast plast og mere plast, i tillegg til at designet ikke var noe bra på noen av telefonene. Håper de kommer på med noe bedre. Det er så stor konkuranse på design og hardware, så hvis de ikke har noen av delene så blir de borte tilslutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg