aspic Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Hei! Det har seg slik at den gamle bilderøyrstv'n vår tok kvelden her for nokon veker sidan. Vi levert det inn hjå den lokale elektronikkforhandlaren (elkjeden) og etter ei veka konkluderte dei med at tv'n var øydelagt og kondenmert. Vi hadde berre hatt tv'n i 4 år, så garanti, det skulle vi ha! Og jøsses, vi fekk heile 5000kr til gode å handle ny tv for hjå expert. Her kjem "problemet": Eg har så og seia 0 peiling på flatskjerm. Det einaste eg kan seia sikkert er at eg trur 42" vert for stort inne i den relativt kompakte tv-stova vår. Eg vil seia at 37" vil vere mitt i blinken for vårt behov. Men kva skal eg sjå etter? Kva spesifikasjoner bør eg vere merksame på når vi ser etter ny tv? Vi skal leggje ut ein 7-8000 i eigenandel, så vi har ein grei sum å handle tv for synes no eg.. Men hjelp! Andre ting: Den gamle tv'n var ein 28" (TRUR eg). Tv'n skal i hovudsak brukast til å sjå på kanalar/dvd med. Vi har no canal digital. Men det treng ikkje vere noko i vegen for å koble opp ein liten pc mot tv'n... Endret 13. september 2007 av aspic Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Denne ser lovende ut: Sharp Aquos 37" LC37XD1E 1080p (Full HD ) 2 x HDMI, 6ms panel http://www.hdbliss.co.uk/2007/06/11/sharp-le37xd1e/ http://www.expert.no/product/product.aspx?...tifier=LC37XD1E 12.990 Og den har og VGA inngang så det bør funke greit med pc.. Endret 13. september 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
aspic Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Menmen, viser seg at vi har ELKJEDEN! =/ Eg fann dette på websida deira..? Endret 13. september 2007 av aspic Lenke til kommentar
aspic Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Bump, vi skal snart bestille det eg linka til (innan 10min eller noko, nokon som kan seia noko om dette?? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Den har fått veldig god kritikk, jeg er rimelig sikker på at du blir knallfornøyd Lenke til kommentar
aspic Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Jepp, tv'n får vi på mandag.. Gleder meg! *posten løst* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå