lupah Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 ybs.no er superraske og har veldig god service. Lenke til kommentar
edds Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Netshop er raske etter min erfaring, har bestillt 2 PC'er derfra. Bestilte ca kl. 21.00 igår kveld, og kl. 12.00 idag var den sendt. Fått sporingsnummer, og posten sier "mottatt data om sending" (hva nå enn dette må bety). Ser bra ut så langt. Edit: Er det vits å håpe på å få den i løpet av morgendagen? Hvis den ble sendt i dag, altså. Bor i Oslo, forresten. Endret 14. september 2007 av edds Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Netshop er raske etter min erfaring, har bestillt 2 PC'er derfra. Bestilte ca kl. 21.00 igår kveld, og kl. 12.00 idag var den sendt. Fått sporingsnummer, og posten sier "mottatt data om sending" (hva nå enn dette må bety). Ser bra ut så langt. Edit: Er det vits å håpe på å få den i løpet av morgendagen? Hvis den ble sendt i dag, altså. Bor i Oslo, forresten. 9494097[/snapback] Det kommer helt ann på posten,og siden det er dem det kommer ann på så ville jeg ikke hatt for store forventninger Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Merkelig at ingen har nevnt Stretto.no... =/ De sender med Bedrift Ekspress fra deres egne lagre, og med CarryOn fra utlandet. Det vil si at pakken er fremme innen 3 dager eller noe... Og porto er 75,- uansett! =) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Merkelig at ingen har nevnt Stretto.no... =/ De sender med Bedrift Ekspress fra deres egne lagre, og med CarryOn fra utlandet. Det vil si at pakken er fremme innen 3 dager eller noe... Og porto er 75,- uansett! =) 9497449[/snapback] Har ikke prøvd dem,men legg nå til at slike forsendelser koster flesk,det er ikke butikkens feil men posten som tar seg betalt, jeg får pakken i over natten fra Netshop om jeg ønsker det,men siden posten tar seg godt betalt benytter jeg det kunn i nødsfall. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Netshop.no og SHG.no er raske hvis det er på lager, f.eks. har netshop levering på dagen ved bestilling før kl 15 garanti. 9485389[/snapback] Jeg bestillte over telefon fra NetShop i går. Den ble sendt mindre enn 45 min etter jeg snakket med de Lenke til kommentar
stallman Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) mpx.no = Endret 14. september 2007 av Winball Lenke til kommentar
foxtrott Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) MPX og netshop har jeg hatt veldig god erfaring med så langt. Bestilte kabinett og cpu hos netshop på mandag og hadde det i lofoten på torsdag. Bestilte ram fra PCutstyr samme dagen og det er enda ikke dukket opp hær, selv om PCutstyr har dem på lager.. Endret 15. september 2007 av foxtrott Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Merkelig at ingen har nevnt Stretto.no... =/ De sender med Bedrift Ekspress fra deres egne lagre, og med CarryOn fra utlandet. Det vil si at pakken er fremme innen 3 dager eller noe... Og porto er 75,- uansett! =) 9497449[/snapback] Har ikke prøvd dem,men legg nå til at slike forsendelser koster flesk,det er ikke butikkens feil men posten som tar seg betalt, jeg får pakken i over natten fra Netshop om jeg ønsker det,men siden posten tar seg godt betalt benytter jeg det kunn i nødsfall. 9497658[/snapback] Skrev jeg ikke at portoen var 75,- uansett? Kommer det i flere kolli så er prisen fortsatt 75,-. Men det skal kanskje nevnes at jeg bestilte som bedrift... =/ Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) http://stretto.no/InfoCompany.aspx "Vi sender varene direkte fra distribusjonslager" "Lagerløs drift muliggjør også et bredere sortiment" Har nok ikke eget lager stretto så det er en mulighet for at varen kommer fra norek,vist stretto bruker di. Endret 16. september 2007 av taz Lenke til kommentar
comb-over Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Bestilte en skjerm hos MPX.no, som dei hadde og fortsatt har på lager den 12.9.07 Dei har fortsatt ikkje greidd å sende den. Status: "i arbeid" Vil ikkje akkurat kalle det raskt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå