Gå til innhold

Hvilken webshop har rask levering?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Netshop er raske etter min erfaring, har bestillt 2 PC'er derfra.

 

Bestilte ca kl. 21.00 igår kveld, og kl. 12.00 idag var den sendt. Fått sporingsnummer, og posten sier "mottatt data om sending" (hva nå enn dette må bety).

 

Ser bra ut så langt. :)

 

Edit: Er det vits å håpe på å få den i løpet av morgendagen? Hvis den ble sendt i dag, altså. Bor i Oslo, forresten.

Endret av edds
Lenke til kommentar
Netshop er raske etter min erfaring, har bestillt 2 PC'er derfra.

 

Bestilte ca kl. 21.00 igår kveld, og kl. 12.00 idag var den sendt. Fått sporingsnummer, og posten sier "mottatt data om sending" (hva nå enn dette må bety).

 

Ser bra ut så langt. :)

 

Edit: Er det vits å håpe på å få den i løpet av morgendagen? Hvis den ble sendt i dag, altså. Bor i Oslo, forresten.

9494097[/snapback]

 

Det kommer helt ann på posten,og siden det er dem det kommer ann på så ville jeg ikke hatt for store forventninger

Lenke til kommentar
Merkelig at ingen har nevnt Stretto.no... =/

 

De sender med Bedrift Ekspress fra deres egne lagre, og med CarryOn fra utlandet. Det vil si at pakken er fremme innen 3 dager eller noe...

 

Og porto er 75,- uansett! =)

9497449[/snapback]

 

Har ikke prøvd dem,men legg nå til at slike forsendelser koster flesk,det er ikke butikkens feil men posten som tar seg betalt, jeg får pakken i over natten fra Netshop om jeg ønsker det,men siden posten tar seg godt betalt benytter jeg det kunn i nødsfall. :)

Lenke til kommentar
Merkelig at ingen har nevnt Stretto.no... =/

 

De sender med Bedrift Ekspress fra deres egne lagre, og med CarryOn fra utlandet. Det vil si at pakken er fremme innen 3 dager eller noe...

 

Og porto er 75,- uansett! =)

9497449[/snapback]

 

Har ikke prøvd dem,men legg nå til at slike forsendelser koster flesk,det er ikke butikkens feil men posten som tar seg betalt, jeg får pakken i over natten fra Netshop om jeg ønsker det,men siden posten tar seg godt betalt benytter jeg det kunn i nødsfall. :)

9497658[/snapback]

Skrev jeg ikke at portoen var 75,- uansett?

Kommer det i flere kolli så er prisen fortsatt 75,-.

 

Men det skal kanskje nevnes at jeg bestilte som bedrift... =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...