sargox Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Har nå prøvd å bestilt en PC (i deler) fra både komplett og Amentio, men fant fort ut at det kom til å ta sin tid, så kanselerte begge ordrene der. Jeg leter nå etter en webshop som er billig i pris, og som ikke har leveranseproblemer. Noen tips? Lenke til kommentar
Nator Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Netshop.no og SHG.no er raske hvis det er på lager, f.eks. har netshop levering på dagen ved bestilling før kl 15 garanti. Lenke til kommentar
rockeroff Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg bestilte deler hos mpx.no i går, de ble sendt i dag.. Lenke til kommentar
tiigem Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 kan anbefale ps.no og pcutstyr sender på dagen samme med netshop Lenke til kommentar
riroil Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg handler daglig hos Navitel og de har levering samme dag ved bestilling før 1300. Netshop har også veldig rask levering. Lenke til kommentar
Tornado78 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 sargox Amentio.no har meget raske leveringstider, bestilte i går, og fått i dag Sendt fra Sandefjor til Lillehammer på et døgn det synes jeg er bra:) + at det har gode priser... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg har alltid hatt gode erfaringer med mpx og xd, men bestiller du fra dem i løpet av helgen, er du ikke garantert at det blir med posten før tirsdag. Netshop er raske (og garanterer å sende dem samme dag hvis du bestiller før tre), men jeg vil fraråde alle å kjøpe pc-er derfra (og fra noe annet sted som påstår at de bare har to års reklamasjonstid). Mulig jeg tar feil her, og netshop bare sier dette om bærbare. Lenke til kommentar
Runebassen Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 God erfaring med Amentio jeg også, tok max 1 uke før jeg fikk min nye pc (i deler) ! Lenke til kommentar
sargox Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Men Amentio får noen av varene levert fra samme lager som Komplett, sant? (Norek?) Uansett, bestilte fra Netshop for 30 minutter siden. Ser at ordren har fått status plukkliste nå! Det tyder bra.. Lenke til kommentar
meg_ja Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg bestilte varer av Amentio (bl.a et kabinett som ble sendt fra Danmark hvis man skal tro pakkenummeret). Det ble bestilt den 11.09. 13.09.07 12.42 FORSøKT UTLEVERT Årsak: Adressaten ikke inne / forretn. stengt Tiltak: Sendingen levert utleveringsenhet 7007 TRONDHEIM 13.09.07 10.31 OPPLASTET TIL DISTRIBUSJON 7007 TRONDHEIM 13.09.07 06.28 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 7007 TRONDHEIM 12.09.07 03.21 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO (har ikke hentet den enda, så vil ikke poste pakkenummer ) To dagers levering er ikke ille det Lenke til kommentar
sargox Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Siden denne topicen omhandler levering kan jeg jo holde dere oppdatert på min bestilling fra netshop. Nå har ordren fått status levert, og jeg har fått et sporingsnummer! Ingen informasjon på posten.no enda, men det regner jeg med kommer etterhvert. Så langt, bra! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Har best erfaring med Netshop og PS.no (Psdata) på dette området. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Siden denne topicen omhandler levering kan jeg jo holde dere oppdatert på min bestilling fra netshop. Nå har ordren fått status levert, og jeg har fått et sporingsnummer! Ingen informasjon på posten.no enda, men det regner jeg med kommer etterhvert. Så langt, bra! 9486095[/snapback] Jeg bestilte en disk til bærbar der for ca 15 min siden og menst jeg satt og skrev her nå ploppet det inn mail med godkjenning og disken er på plukklisten Kl 14 45 var den levert Endret 13. september 2007 av Snekker`n Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Shg er ganske kjappe. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Shg er ganske kjappe. 9487810[/snapback] Mulig,jeg har iallefall prøvd dem 2 ganger har ennu ikke sett snurten til varene,siste bestilling var for ca 8-9 mnd siden. Her er vel en tråd med lignende problemer med de. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=823250 Endret 13. september 2007 av Snekker`n Lenke til kommentar
riroil Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg har også veldig dårlig erfaring med SHG. De sender fra Danmark og det surret som har vært med tollen og postpakker i det siste så er det nok det nesten like stor lotto som Komplett. Lenke til kommentar
Mystikal1 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 bestillte pc fra netshop på mandag, henter den imorgen på posten :!: Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Microplex er raske. Jeg bor 6 timer nord for Trondheim, midt i Norge. (Nærøy kommune). Bruker somregel å ta omtrendt en uke, men den pakken der kom på 2 dager. Synes det er topp jeg! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Har en erfaring jeg bare må skrive om. Min datter kjøpte en Acer bærbar fra Kopi og Dataservice på Fauske i mars i år. Så fikk hunn feil med tastaturet for en god uke siden. Jeg ringte så Acer support og de sa at det raskeste for men nok var å komtakte butikken der den var kjøpt fordi de ordnet opp og så kunne de fakturere vidre til Acer. På Torsdag i forrige uke ringte jeg så til butikken og ble møtt av svært hyggelige folk,som sa "vi hiver adresselapp i posten med en gang så slipper du å betale frakt" På Fredag forrige uke kommer lappen og jeg sender inn maskinen samme dag. I dag er det igjen Fredag og til min store forundring ligger det hentelapp i postkassen,jeg hiver mmeg i bilen og henter pakken. Når jeg åpner den finner jeg maskinen med en lapp på der det står skiftet tastatur og maskinen er testet ok, ha en fin dag Altså 7 dager inkl postgang Her har vitterligen enkelte andre produsenter og butikker noe å lære . Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Har så å si altid hatt samme erfaring med Acer, vet til tider at det kan være hektisk når det blir lansert en blåPC på markedet... men raske har det vært hver gang jeg har vært i kontakt med de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå