DeRn Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Ja dette høres kanskje sprøtt ut. Jeg har nettopp anskaffet meg en ny bærbar pc. Sitter nå hjemme og gjør dagligdagse ting og plutselig stopper bare det trådløse og motta ip. For sikkerhets skyld koblet jeg på et eksternt nettverkskort i form av en D-Link USB dings. Det som skjer er at plutselig blir jeg kastet ut fra mIRC, eventuelle spill, generelt ut av nettverket. En stund etter det skjer står det enda at jeg er koblet til nettverket, men prøver jeg å reparere eller finne trådløse nettverk etter dette kommer ingenting opp. Når jeg restarter maskinen fungerer alt som vanlig igjen helt til problemet oppstår nok engang. D-Link kortet har ingen problemer her og fungerer til alle døgnets tider. Dette kortet er ikke mitt men jeg må vel kjøpe et hvis dette problemet fortsetter. For meg virker det mest som en stor stygg BUG, da ikke engang oppdatering til nyeste drivere eller noe fungerer. Kortet er Atheros AR5006EG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå