JEBauge Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg vurderer å bytte ut hovedkort/prosessor. Lurer i den sammenheng på hva som er det beste kjøpet for tiden. Tenker da pris vs oppgraderingsmuligheter osv. Kortet skal brukes med: - Intel-cpu, sannsynligvis firekjerner. - Nvidia Skjermkort (SLI) - WD Raptor HD og Hitachi Deskstar T7K250. - Creative X-Fi Jeg er ikke helt oppdatert på hvilke brikkesett/sokkel som er best å gå for, så her er jeg særlig interessert i innspill. Kortet kan gjerne ha innebygget trådløst nettverk, men det er ikke et must. J Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Sida du skal ha sli må du ha eit hk med nvidia 680i chipsettet. Lenke til kommentar
JEBauge Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Hva med Asus Blitz Extreme? Er det en god investering med tanke på fremtidige prosessor/ram-oppgraderinger? Har jeg forstått riktig følgende? - SLI-kapabelt - P35 er fremtidsrettet med tanke på prosessoroppgradering (45nm osv..) - Kan bruke både DDR2 og DDR3, slik at en ikke trenger gå for DDR3 nå, men kan gjøre det når det blir billigere. Er det andre alternativer som er bedre? J Endret 15. september 2007 av Janey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå