iMacKenna Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Har en moddet 360 og sitter her å vurderer om jeg skal sende den inn eller kjøpe en hitachi dvd drev til 600kr. Noen her som har sendt inn en ødelagt 360 som er moddet? Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Garantien gikk nok føyken i det sekundet du åpnet boksen. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Vet om / lest om mange som har sendt inn sin moddete 360 og fått ny Lenke til kommentar
iMacKenna Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Synes å ha lest dette jeg også. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Send inn, og fortelj oss kva som skjer. Lenke til kommentar
iMacKenna Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Skal ringe MS. Må bare fjerne FW og legge inn original FW. De kan jo ikke beslaglegge 360 fordi om den er åpnet og kanskje vært moddet. Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Må jo også nevne at det finnes de som har sendt inn sin xbox og fått den tilbake ureparert med etiketten "TAMPERED". Altså at konsollet har blitt tuklet med. Men det er jo bare å prøve. Så vidt jeg har skjønt vil det ikke koste deg noe ekstra, selv om du skulle få den tilbake uten at den har blitt reparert. Endret 14. september 2007 av Asmodeus Lenke til kommentar
iMacKenna Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Må jo også nevne at det finnes de som har sendt inn sin xbox og fått den tilbake ureparert med etiketten "TAMPERED". Altså at konsollet har blitt tuklet med. Men det er jo bare å prøve. Så vidt jeg har skjønt vil det ikke koste deg noe ekstra, selv om du skulle få den tilbake uten at den har blitt reparert. 9493759[/snapback] Stemmer dette? Da er det ingen vits. Kjøper heller en ny dvd spiller. Noen som vet hvor man får slike billigst? Hitachi drev må det være. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Må jo også nevne at det finnes de som har sendt inn sin xbox og fått den tilbake ureparert med etiketten "TAMPERED". Altså at konsollet har blitt tuklet med. Men det er jo bare å prøve. Så vidt jeg har skjønt vil det ikke koste deg noe ekstra, selv om du skulle få den tilbake uten at den har blitt reparert. 9493759[/snapback] Stemmer dette? Da er det ingen vits. Kjøper heller en ny dvd spiller. Noen som vet hvor man får slike billigst? Hitachi drev må det være. 9495579[/snapback] Det må ikke være Hitachi... Du kan bruke feks MS28 (Samsung). Hør med http://www.modnet.no/ EDIT: http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...roducts_id=2555 Endret 14. september 2007 av jij1984 Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Stemmer dette? 9495579[/snapback] sjekk denne tråden her. Vel og merke har jeg ikke hørt om noen andre en robiwan som har opplevd dette, så du kan kanskje sende ham en PM og spørre om litt mer detaljert info? Endret 14. september 2007 av Asmodeus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå