UUnreal Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Den har 1250 mb ram Centrino prosessor. Har ikke specs der nå, men det kommer. Xp pro lisens. ati skjermkort på 32 mb tror jeg. Den er liten og pent brukt. Prisantydning? sånn ca. anyone Lenke til kommentar
gutorms Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Tja, ca 1500-2000 tenker jeg... Hvis du treffer på riktig person. Skjermkortet ditt er forøvrig ett Radeon 7500 (nesten sikkert). Det mest spennende i den T40'en er nok ram'en. Den ene brikka må være en 1 GB SO-DIMM DDR og de er jo nesten på vei opp i pris nye. Vet ikke om du lurer på hva du bør gi for den eller hva du bør ta for den brukt. Hadde jeg skulle kjøpt noe sånt (noe jeg IKKE skal :-) ) ville jeg tilbudt 1000,- Skulle jeg solgt ville jeg tatt 2000,- Endret 13. september 2007 av Zeph Lenke til kommentar
9nja Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 ting som er viktige når man selger bærbare maskiner brukt: - Oppløsning på skjermen (og skjermstørrelse) - VEKT! - Slitasje Vil ikke spå pris før jeg vet dette. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå