Gå til innhold

Vi gir bort Call of Duty 4-betanøkler (X360)

Anbefalte innlegg

OBs obs. Gjorde en liten tabbe.. Prøvde å sikre meg beta-key så jeg skrev inn alle mine  3 epostadresser.. nå har jeg 3 keys.. BAre si ifra så får dere en av meg ;)

9487316[/snapback]

evt. an noen admins ta kontakt slik at de kan få tilbake keyen.. igjen beklager.. :p

9487351[/snapback]

Tar gjerne en nøkkel jeg! :innocent:

9487370[/snapback]

bare gi meg en email d så sender jeg en.. men du bør helst ikke svart på spørsmålet allerede da ? ;) slik at du også får en til overs

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
<- need key :(

Av en eller annen grunn ble min "invalid".

Lasta ned, kom til 75% så frøys dl'inga.. Prøvde å starte på nytt, men da funket ikke koden. Noen som har en ekstra? Er rimelig desperat her nu :p

9487756[/snapback]

Du kan hente den opp igjen.. Siden du fikk starta..

Memory, Resent Downloads.. <- tror jeg..

Verre med oss som prøvde å laste ned med silver..

Lenke til kommentar
<- need key :(

Av en eller annen grunn ble min "invalid".

Lasta ned, kom til 75% så frøys dl'inga.. Prøvde å starte på nytt, men da funket ikke koden. Noen som har en ekstra? Er rimelig desperat her nu :p

9487756[/snapback]

Du kan hente den opp igjen.. Siden du fikk starta..

Memory, Resent Downloads.. <- tror jeg..

Verre med oss som prøvde å laste ned med silver..

9487773[/snapback]

Prøvde.. Sletta det som lå av COD 4 saker på HDD'n via dashboard.. "Incomplete" sto det der, og "delete" var eneste alternativ. Key funker fortsatt ikke :/

Lenke til kommentar
Har fått en sånn betanøkkel nå, men har bare Xbox Live Silver, kan jeg spille COD4 online da?

9488252[/snapback]

Nei desverre.. Trail funker heller ikke.. Du må ha betalt Gold medlemskap..

9488260[/snapback]

Å herregud, da har jeg bare to sånne nøkler som jeg ikke får brukt... Helt på tryne!

Lenke til kommentar
Har fått en sånn betanøkkel nå, men har bare Xbox Live Silver, kan jeg spille COD4 online da?

9488252[/snapback]

Nei desverre.. Trail funker heller ikke.. Du må ha betalt Gold medlemskap..

9488260[/snapback]

Jeg hadde har to koder til beta versionen, men får feil melding når jeg skal downloade den. Feil koden jeg fikk var 80153004 og prøve litt senere igjen, fikk jeg 8015000a. Prøvde også å laste ned noe annet, da fikk jeg opp den 8015000a. Jeg har gullmedlem, betalte i dag 59kr for en måned gullmedlem.

Skal virke da?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...