CFM Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Smak og behag.. Jeg liker 2-taktere best. Synes 4-takterne er daue i aks.. 4-takterne låter jo som noen jævla strømaggregat når de kjører forbi.. Men nå sakker vi opp til 125cc da Hadde ikke hatt noe imot en KTM 525 eller Husaberg 650 med 4-takt nei, det er noe annet strømaggregat?? skal ikke snakke du som har symaskin lyd Ooooo, neida Vet ikke helt om jeg kan kalle det for "symaskinlyd".. Demperwattet er hardt som stein Lenke til kommentar
Defnix Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Noe må gjørest med skiltopphenget , grøss så gyselig men ellers er d nok hittil den råestae 125cc men tror neppe den kan matche verken mito , nsr eller RS på toppfart :/ (grunnet 4-takt) Yamaha slår ut alle andre 125cc produsenter med sin nye YZF Den er orginalt litt treigere enn Mito'n, men lyd og utseende veier opp for det. nsr og rs er rett og slett dårligere på alle måter. Den kan lett trimmes ved å kjøpe en ny potte for 1500 kr, det øker effekten til toppfart 150-160 km/t. Trimming av lettsykler er ulovlig, men sjansen for å bli tatt med denne er minimal Eldre som ikke helt henger med i lettsykkelmarkedet tror Yamaha YZF-R125 er en tungsykkel (R6 eller R1). Det er altså grunnen til at du antagelig ikke blir stoppet ved mistanke angående trimmet lettsykkel. Yamaha's arbeid med denne sykkelen har vist seg å være perfekt etter min mening og det er ikke noe annet enn strålende at den har kommet som 4-takts. Hvem vil vel ikke ha en motorsykkel med toppfart 160 km/t og utseende + lyd som en tungsykkel i alder av 16? Føler meg utrolig heldig som har en. Kan også trimmes ved å fjerne plomberinger og ordne effekt anlegg, men det vil jeg ikke anbefale. 160 km/t burde være nok for de fleste og justering av motor kan fort føre til komplikasjoner og stort verditap når den skal selges. Behold den gamle potta og sett den på igjen ved salg. Orginal er verdt mest Jeg kan ikke forstå de som klager på skiltopphenget. Det er med på å fylle ut sykkelens dimensjoner og åpenrommet mellom hale og bakhjul blir større uten. Se etter et bilde på nettet der skiltopphenget er fjernet, det ser ikke bra ut. Sykkelen ser svakere ut. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Noe må gjørest med skiltopphenget , grøss så gyselig men ellers er d nok hittil den råestae 125cc men tror neppe den kan matche verken mito , nsr eller RS på toppfart :/ (grunnet 4-takt) Yamaha slår ut alle andre 125cc produsenter med sin nye YZF Den er orginalt litt treigere enn Mito'n, men lyd og utseende veier opp for det. nsr og rs er rett og slett dårligere på alle måter. Den kan lett trimmes ved å kjøpe en ny potte for 1500 kr, det øker effekten til toppfart 150-160 km/t. Trimming av lettsykler er ulovlig, men sjansen for å bli tatt med denne er minimal Eldre som ikke helt henger med i lettsykkelmarkedet tror Yamaha YZF-R125 er en tungsykkel (R6 eller R1). Det er altså grunnen til at du antagelig ikke blir stoppet ved mistanke angående trimmet lettsykkel. Yamaha's arbeid med denne sykkelen har vist seg å være perfekt etter min mening og det er ikke noe annet enn strålende at den har kommet som 4-takts. Hvem vil vel ikke ha en motorsykkel med toppfart 160 km/t og utseende + lyd som en tungsykkel i alder av 16? Føler meg utrolig heldig som har en. Kan også trimmes ved å fjerne plomberinger og ordne effekt anlegg, men det vil jeg ikke anbefale. 160 km/t burde være nok for de fleste og justering av motor kan fort føre til komplikasjoner og stort verditap når den skal selges. Behold den gamle potta og sett den på igjen ved salg. Orginal er verdt mest Jeg kan ikke forstå de som klager på skiltopphenget. Det er med på å fylle ut sykkelens dimensjoner og åpenrommet mellom hale og bakhjul blir større uten. Se etter et bilde på nettet der skiltopphenget er fjernet, det ser ikke bra ut. Sykkelen ser svakere ut. Det hjelper å skrive når man vet hva man snakker om. Yamaha slår ikke ut noen produsenter med sin nye YZF. Den er orginalt MYE tregere enn Mitoen, kan ikke sammenlignes engang. NSR og RS er dårligere på alle måter? Hva er det du babler om? NSR er kanskje ikke den beste sykkelen nei, men RS er langt ifra dårligere enn YZF. Og jeg tror du burde lese litt fakta før du snakker om trim på YZF'n. 160km/t ved å sette på effektanlegg? Det eneste som øker er lyden, kanskje 1hk, i tillegg vil jeg nevne at sykkelen sperrer på 134km/t! Det vil si at den ikke går fortere enn det. Så og si alle ser at en YZF125 ikke er en R6 eller R1, de ser jo ganske forskjellig ut. En blind person vil kanskje ikke se forskjellen. Hjulene, kroppen, alt er tynnere og mindre. Og du kan ikke få trimmet sykkelen av å fjerne plombe og sette på "effekt/(lyd)anlegg", du har en 4 takt gutt, ikke en 2 takt. Åssen kan du forøvrig synes at dette ser bra ut? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Må nok si meg enig med Scotty her. YZF er ganske dø iforhold til 2 takterene som flyter rundt på markedet. RS og Mito er vel de mest populære 2 takterene i dag. Jeg hadde ikke nølt hvis jeg skulle valgt mellom 4 takter og 2 takter. 2 taktere er mye morsommere å kjøre, pga turtallskick, akselerasjon og toppfart. Men YZF er en flott sykkel, bytter man det orginale skiltopphenget med et lite stjert-skilt ser den ikke så aller værst ut. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Klumpete sykkel. Likte den ikke særlig. som Thewiz nevner, 2-taktere er jo morsommere å kjøre en disse. Edit: Oi, bump Endret 6. november 2008 av Ethernet Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Sier bare *DenStårHerIGarasjen<3* Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Synes den er veldig tøff jeg, utenom det fæle skiltopphenget Fint for deg da Sixpunder Bilder eller? Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Synes den er veldig tøff jeg, utenom det fæle skiltopphenget Fint for deg da Sixpunder Bilder eller? Har to stk på tlf, kan legge dem ut etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå