Sjel Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Av en eller annen grunn klarer jeg ikke å tilkoble meg det trådløse nettverket på skolen jeg går på. Det er ett sikkret trådløst nettverk som bruker: wpa2-pers tkip Passord og navn er også rett. Nettverks ansvarlig på skolen skjønner heller ikke hvorfor pc'n vil koble seg til nettverket. Jeg får opp en feilmelding som ser slik ut: "Windows kan ikke koble seg til *****@****.net Nettverkskort driveren virker tilsynelatende som den skal. Noen som har peiling på hva som kan være galt? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Tja, støtter nettverkskortet til wpa2? Lenke til kommentar
b21a Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Tja, støtter nettverkskortet til wpa2? 9488515[/snapback] Dette slo meg og, men hvis så er tilfelle er det en nettverksansvarlig på en skole som burde få sparken Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Dobbeltsjekk at du prøver tilkobling med TKIP, og ikke AES =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå