Hagforce Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Heisann Driver å setter opp en terminal server til jobben. Vi er ikke mange brukere, så det er ikke noe store greier. Men vi vil ha programmvare som gjør det enkelt å jobbe sammen, dele dokumenter osv. Hvilken programmvare anbefaler dere? Vi skal selvfølgelig inn med office, men skal det være en spesiell version/installasjon osv? Takker så meget for tips Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Ingen med gode tips? Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Kan bruke Sharepoint til å dele dokumenter, følger med 2003 server og installeres fra add/remove windows components. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå