BalleKnalle Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Hei Trenger et godt headset med bra mic. Rundt ca 400,- Noen anbefalinger? Har sett litt på dette: KOSS SB45 Eller dette: LOGITECH HEADSET PREMIUM STEREO 350 USB Endret 13. september 2007 av BalleKnalle Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Begge linkene går til Koss headsettet... Svarer fordi jeg også er på jakt etter headsett for tia. Lenke til kommentar
BalleKnalle Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Ups... my bad Rettet opp nå :!: Lenke til kommentar
SL4iNTR4X Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Har en steelsound 5H v2 som jeg fikk for en uke siden og jeg er VELDIG fornøyd med mic kvaliteten. Edit: Har en koss SB45 liggende her. Den knakk etter 4 mnd bruk på høyre side og på venstre for noen uker siden.. Kvaliteten på mic er OK Endret 13. september 2007 av SL4iNTR4X Lenke til kommentar
BalleKnalle Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Har du en link til produktet eller en nettbutikk hvor en kan kjøpe? Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Vil anbefale Steelsound 5Hv2 eller PC151 i den prisklassen. De er rå når det gjelder spill og posisjonering. Lenke til kommentar
BalleKnalle Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Ser at de er 2 forskjellige utgaver av Steelsound 5Hv2. En med USB (dyrere) og en med vanlige tilkoblinger. Er det noen kvalitetsforskjell på disse med tanke på lyd/mic? Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Ser at de er 2 forskjellige utgaver av Steelsound 5Hv2. En med USB (dyrere) og en med vanlige tilkoblinger. Er det noen kvalitetsforskjell på disse med tanke på lyd/mic? 9491874[/snapback] Ja, det er det. Siden USB versjonen har innebygd lydkort, så er dette hakket bedre enn integrerte løsninger. Har du X-Fi, eller noe i den dur er det ikke vits å kjøpe USB versjonen. Du blir nok fornøyd uansett hvilke av de du går for. Lenke til kommentar
BalleKnalle Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Da går jeg for den vanlige versjonen. Fant den billigst på CDON.COM faktisk... 549,- + 29,- i frakt. Lenke til kommentar
BalleKnalle Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Fikk prøvd hodetelefonene litt nå og må si at de skuffer stort. Har et simpelt sett fra Koss liggende til 150,- Disse har bedre gjengivelse enn Steelsound 5Hv2. Ingen bass, kun metallisk diskant og distansert lydgjengivelse. Disse blir sendt tilbake pronto! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå