Gå til innhold

Kan ikke bruke MSN Messenger 7.5 lengre?

Gjest Slettet-IHWlGMJn

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-IHWlGMJn
Tror nesten det blir å be om for mye ;-)

Så lenge jeg slipper å ha det live ræælet på mine pc'er så er jeg strålende fornøyd :-D  Til tross for at ikonet er i 8/16 bits farger eller no.

9495005[/snapback]

Hehe. Det ligger vel en plass. Så man skulle jo tro at det lar seg gjøre..

Velvel.. Ofrer gjerne ikonet for å slippe live (Men om noen vet en måte å få skifta ikon så kom gjerne med det)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IHWlGMJn
Hmm. Jeg satte kompatibelitetsmodus til Win2k, men det hjalp ikke det minste :(

9495401[/snapback]

Hmm.. du får meldingen fortsatt?

Jeg har ikke fått den.. ennå i alle fall :hmm:

Lenke til kommentar

jeg skjønner ikke helt hvorfor dere stresser sånn med å tviholde på det gamle.

det har allerede vært nevnt to gode alternative klienter.

amsn, og pidgin.

selv bruker jeg pidgin for øyeblikket, men når miranda im kommer ut i versjon 0.7 (snart) så skal jeg begynne å bruke det.

miranda im er dog gjerne for litt mer avanserte brukere enn det pidgin er for, men hvis dere ser etter skins på deviantart.com, så ser dere at det mange muligheter med miranda im, både for å få den til å se, og oppføre seg slik du vil ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHWlGMJn
jeg skjønner ikke helt hvorfor dere stresser sånn med å tviholde på det gamle.

det har allerede vært nevnt to gode alternative klienter.

amsn, og pidgin.

selv bruker jeg pidgin for øyeblikket, men når miranda im kommer ut i versjon 0.7 (snart) så skal jeg begynne å bruke det.

miranda im er dog gjerne for litt mer avanserte brukere enn det pidgin er for, men hvis dere ser etter skins på deviantart.com, så ser dere at det mange muligheter med miranda im, både for å få den til å se, og oppføre seg slik du vil ;)

9517899[/snapback]

Vil tippe det er fordi vi synes de gamle er bedre en de alternative.. :roll:

Pidgin var klart den minst ille av de to førstnevnte, men 7.5 er laaaangt over på lista over hva jeg heller bruker om jeg kan. Selv live er nok over pidgin :ermm: IMO

Miranda im har jeg ikke prøvd, men tar kanskje en titt på denne 0.7-versjonen du nevner..

Lenke til kommentar

Jeg prøvde både aMSN og Pidgin, og likte ingen av dem.

aMSN har jeg dårlige minner med fra tiden på vgs med skolelinux etc, og syntes ikke at det hadde tatt seg opp så mye noen versjoner senere.

Pidgin syntes jeg bare så jævlig ut, og fant oppsettet frustrerende uansett hvordan jeg vred og vendte på det.

Det gamle er best, forandring fryder ikke.

Jeg har talt.

Lenke til kommentar
Jeg prøvde både aMSN og Pidgin, og likte ingen av dem.

aMSN har jeg dårlige minner med fra tiden på vgs med skolelinux etc, og syntes ikke at det hadde tatt seg opp så mye noen versjoner senere.

Pidgin syntes jeg bare så jævlig ut, og fant oppsettet frustrerende uansett hvordan jeg vred og vendte på det.

Det gamle er best, forandring fryder ikke.

Jeg har talt.

9519022[/snapback]

Prøvde du subversion av aMSN da? :) For det er den som er best synes jeg ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-IHWlGMJn
Nå har jeg ikke prøvd dette på Vista, men fungerer det på Vista? Kan jeg kjøre MSN 7.5 på Vista også, eller må jeg slite med Live Messenger her?

Om du har mulighet for å sette kompabiletetmodus til win2000 så skulle man jo tro at den kan gå. Du får nesten bare prøve... og kom gjerne med tilbakemelding om hvordan det har gått

Nå har jeg vel brukt "kompabilitet-trikset" i ca 1mnd uten å ha opplevd noen problemer. Jeg har winXP pro..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...