Gå til innhold

Kan ikke bruke MSN Messenger 7.5 lengre?

Gjest Slettet-IHWlGMJn

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-IHWlGMJn

Skulle logge meg på msn(messenger 7.5) her idag, men fikk opp en melding om at jeg MÅ laste ned en nyere versjon for å fortsette. Hva f..

Må jeg bruke live messenger nå?? Hater det.. :ph34r: Kan jeg ikke gjøre et eller annet lurt for å kunne bruke 7.5?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IHWlGMJn

Hæ.. nå sletta jeg det, lasta ned på nytt og installerte det. Nå kan jeg logge på...

Noen ide om hvorfor jeg fikk denne meldingen? Kan jeg skru den av på en måte om jeg får den igjen? Sånn at jeg slipper å avinstallere og reinstallere...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHWlGMJn
Jeg bruker i hvert fall 7.0.

Får en melding en gang i uken om jeg vil oppgradere.

9484808[/snapback]

Jepp. Får også den meldingen i ny og ne, men denne gangen var det at jeg måtte oppgradere

Endret av Slettet-IHWlGMJn
Lenke til kommentar
Jepp. Får også den meldingen i ny og ne, men denne gangen var det at jeg måtte oppgradere

9485113[/snapback]

Fikk også denne meldinga i dag. Følgte rådet og forsøkte å installere live messenger, men det har gått heilt i lås. Innloggingsbildet kjem ikkje fram uten at eg installerer andre (les ikkje microsoft) messenger-program. Blæh!

Endret av oleredv
Lenke til kommentar
Skulle logge meg på msn(messenger 7.5) her idag, men fikk opp en melding om at jeg MÅ laste ned en nyere versjon for å fortsette. Hva f..

Må jeg bruke live messenger nå?? Hater det.. :ph34r: Kan jeg ikke gjøre et eller annet lurt for å kunne bruke 7.5?

9484705[/snapback]

Her kan du lese om årsaken, så kan du jo selv vurdere hvor smart det er å prøve å lure deg unna denne oppdateringen, selv om du skulle klare det.

http://www.digi.no/php/art.php?id=396481

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHWlGMJn
Fikk også denne meldinga i dag. Følgte rådet og forsøkte å installere live messenger, men det har gått heilt i lås. Innloggingsbildet kjem ikkje fram uten at eg installerer andre (les ikkje microsoft) messenger-program. Blæh!

9485222[/snapback]

Hm.. prøv å avinstaller og last ned og installer hva nå enn du måtte ønske å bruke på nytt. Funka for meg..

Her kan du lese om årsaken, så kan du jo selv vurdere hvor smart det er å prøve å lure deg unna denne oppdateringen, selv om du skulle klare det.

http://www.digi.no/php/art.php?id=396481

9485239[/snapback]

Njææ.. kan ikke si at jeg bryr meg så mye.

"Sårbarheten har vært offentlig kjent en stund og åpner for fjernkjøring av kode når en bruker aksepterer en webcam- eller videoinvitasjon fra en angriper."

Vet ikke hvordan det er med deg, men jeg pleier sjeldent å sitte på webcam med fremmede :p

Uansett vil det nok alltid være noen former for hull uansett hva du bruker..

Fikk denne opp i morrest jeg også. Valgte bare å svare nei på å oppgradere uansett jeg og bruker gode gmle 7.5 uten problemer

9485256[/snapback]

Melding om at det er en ny versjon eller at du måtte oppgradere? Meldingen om ny versjon har jeg alltid klikket bort uten problemer, men denne at jeg måtte oppgradere for å gå videre var ny. Fikk ikke logget inn om jeg klikket den vekk..

Velvel.. det hele løste seg i alle fall for min del :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHWlGMJn

Ja.. nå må jeg plutslig oppgradere igjen!! Geeez... lite aktuelt å bruke live

Prøver å laste denne aMSN nå. Aldri hørt om.. så får se hva det blir til

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHWlGMJn

Er det mulig å få Pidgin til å liste opp alle påloggede personer når man høyreklikker nede til høyre og velger "ny melding".. ala msn style?

Det at man må skrive inn nick eller mail til kontaktene man vil sende meldinger til er jo ganske håpløst :no:

Uff.. vurderer om jeg faktisk må gå over til live :( Er det i så fall mulig å gjøre som skrevet over og få de påloggede kontaktene opp? Sånn som i f.eks 7.5

Savner 7.5 jeg :(

Lenke til kommentar

Ja, da har jeg fått samme problemet... Har brukt 7.0 helt til nå. 7.5 er forsåvidt også helt grei, ingen spesiell grunn til at jeg ikke har lagt inn 7.5, men Live Messenger har jeg ikke lyst på. Så dersom noen har løsning på hvordan man kan fortsette å bruke 7.x, håper jeg de deler den her :)

Mvh

Vegard

Lenke til kommentar

Da er jeg tilbake på Live etter å ha funnet ut (nok en gang) at aMSN ikke var noe særlig, og Pidgin falt heller ikke i smak. Jeg savner 7.5.

Kan ikke engang bruke (!WAT)-kommandoen med plus live (vel, den fungerer ikke til meg lenger), så jeg må faktisk ta meg bryet med å skrive sangen jeg hører på. Bagatell, men svært irriterende når man er vant med å bare skrive "np: (!WAT)".

Lenke til kommentar

Takktakk oro2!

Veldig bra. Både jeg og samboeren irriterer hodet av oss pga denne tvangsinnstalleringen, vil ikke ha noe msn live. Samboerens laptop gikk tregere og ting hang seg etter ha lagt inn msn live, så jeg ventet, gikk ut ifra noen kloke hoder ville finne en løsning :)

Tar jo ikke imot webcamsamtaler fra ukjente alikevel så.

Gode gamle 7.5 :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHWlGMJn
Gå inn på egenskaper på msnmsgr.exe og velg dette:

post-10281-1189767127_thumb.jpg

9492584[/snapback]

Nice :)

Støttes ikke live av 2000 da? Sånn at du ikke får meldingen heller...

Eneste bakdelen jeg har funnet/sett til nå er at du får verdens styggeste msn-ikon nede i hjørne.

Det går ikke an å bytte ut det til den nye versjonen? Eller blir det for mye å be om? :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...