Biskus Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hvis jeg har en laptop med både trådløs og kablet nettverkstilkobling, og jeg vil bruke kabel når den er satt i - hvordan fikser jeg det? Jeg vil at dataen skal gå igjennom den kablede tilkoblingen når det er mulig. Kabel tilkobling > Trådløs tilkobling. Lenke til kommentar
lfnsr Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hvis jeg har en laptop med både trådløs og kablet nettverkstilkobling, og jeg vil bruke kabel når den er satt i - hvordan fikser jeg det? Jeg vil at dataen skal gå igjennom den kablede tilkoblingen når det er mulig. Kabel tilkobling > Trådløs tilkobling. 9484701[/snapback] Du har sikkert en knapp nede til høyre/midt på dataen der du kan skru av det trådløse kortet? Lenke til kommentar
Biskus Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Det har jeg ja, men jeg lurer på om det er noen funksjon i Windows som sørger for prioritering av hvordan nettverkstilkobling PC'en bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå