RolfB Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Er det noen som har erfaringer med zalman 9500 led cpu kjøler her? Er det stillegående og kjøler den godt? skal bruke den på en Q6600 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Kjøler veldig godt, kjører min E6850 på 3.4ghz og er aldri en grad over 50c. (bruker kjølepasten som følger med). Den bråker ikke noe særlig, men det ledet kan bli irriterende etterhvert. Er sikkert bare stas hvis du liker sånt da. Lenke til kommentar
RolfB Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 hey takk for tipset! jeg kjøpte en zalman cnps 9500 at i dag den senket tempraturen ca 6grader pluss at den er stille i forhold til stockkjøleren jeg hadde Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Min erfaring er at denne har en merkelig durelyd, men ellers fin. Dog den kjøler dårligere enn stockkjøleren til Intel. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
RolfB Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Min kjøler iallefall mye beder og ikke minst stillere enn den orginale stockkjøleren Tempratuene har nå gått ned med ca 8grader her er en link til en grundig test av viften: http://www.frostytech.com/articleview.cfm?articleID=2026 Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Min kjøler i alle fall mye beder og ikke minst stillere enn den orginale stockkjølerenTempratuene har nå gått ned med ca 8grader her er en link til en grundig test av viften: http://www.frostytech.com/articleview.cfm?articleID=2026 9495784[/snapback] hey takk for test.. har bestilt denne jeg å fra microplex, jeg gleder meg! hvordan gikk instalasjonen? tror dere den vil passe sammen med mitt Asus P5N32-SLI Premium? Lenke til kommentar
RolfB Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Hei instalasjonen gikk lett ,men man må ta ut hovedkortet for å montere en brakett på det. Når den er satt på er det kun 2 skruer som man fester vifta fast i braketten med. Vet ikke om den passer på det kortet ditt,men det funka på mitt som er et micro atx kort så det går sikkert selv om du har ganske høye kjøleribber. Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hei instalasjonen gikk lett ,men man må ta ut hovedkortet for å montere en brakett på det. Når den er satt på er det kun 2 skruer som man fester vifta fast i braketten med. Vet ikke om den passer på det kortet ditt,men det funka på mitt som er et micro atx kort så det går sikkert selv om du har ganske høye kjøleribber. 9511204[/snapback] ok takk microplex sender pakka i dag så da er den vel kansje her i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå