Sverre1990 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Skole pcn min er sperra for å gå inn i kjør. derfor lurte jeg på hvordan jeg kunne bruke et txt dok for å skive funksjoner. vet noen om en nettside kanskje? har skjekka på google, men fant ikke noe foreløbi, så hvis noen vet om noe stilige funksjoner eller sider hatte dette vært utmerket! MvH Sverre1990 Lenke til kommentar
Xell Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 alt du kan kjøre fra "kjør..." kan du kjøre fra command-prompten (ledetekst). Hva er det du er ute etter å kjøre som du må ha tilgang til "kjør.." for å få gjort? Lenke til kommentar
Sverre1990 Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 gjøre det samma som i cmd, bare i txt siden kjør er fjernet fra skole dataen. f. eks, skjekke ip, slå av pcn etter så, så mange sekunder osv... Lenke til kommentar
Xell Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 eksemple sjekke ip: ipconfig pause Lag en tekstfil som du kaller feks ipconfig.bat Når du dobbeltklikker på batfila i utforskeren popper et cmd-vindu opp. pause gjør at det blir stående til du trykker en tast. Slik kan du lage for alle kommandoene du vil kjøre. Hvis du ikke trenger å se hva som skjer så trenger du ikke pause, den trengs bare når kommandoen gir en output du vil lese. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Du burde vel konsentrere deg om andre ting enn å prøve å hacke en skolepc... Men du kan prøve å lage et nytt tekstdokument på skrivebordet, kall det test.bat. Så høyreklikker du det og velger rediger... Så skriver du "cmd" i det, det er alt. Så lagrer du og prøver å kjøre det. Hvis ting fungerer slik jeg tror de gjør, så er du nå i et kommandoskall.. -C- Lenke til kommentar
Sverre1990 Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 ok, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå