kjakan_mm Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Det at du ikke har testet kortet enda kan du ikke skylde på dem for, da.. det var det andre kortet jeg beskylte dem får da.. les postene ordentlig før du beskylder..! Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Har også bare gode erfaringer med ps data! Go go go! bfisk Lenke til kommentar
z_lakaman Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 ...når jeg da sente inn for 2 gang fikk jeg også igjen et kort som jeg ikke har fått testa da min prosessor er defekt.. Skjønte jo at du ikke "beskyldte" dem for at du ikke hadde testet det, men var det da noe poeng å skrive det når du skal forklare om den ene gangen du var misfornøyd? Uansett, samma det.. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Fetteren min kjøpte et MSI hk fra PSData. Det var defunkt, og så tok det fyr uten at han hadde skrudd opp voktage eller noe. Det var så vidt de ville gi ham tilbake pengene sine......ikke kjøp noe fra den skitbutikken.....bruk komplett. Rask levering, lav pris og god service. Den mest seriøse butikken i landet. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Fetteren min kjøpte et MSI hk fra PSData. Det var defunkt, og så tok det fyr uten at han hadde skrudd opp voktage eller noe. Det var så vidt de ville gi ham tilbake pengene sine......ikke kjøp noe fra den skitbutikken.....bruk komplett. Rask levering, lav pris og god service. Den mest seriøse butikken i landet. [Offtopic] Skru av den digre avataren der... JÆVLIG irriterendes [/Offtopic] Hvor ofte skjer det da? At det brenner opp? (Nesten umulig ville nå jeg si da..) og husk hvor mange som kan bruke det som unnskyldning hvis de selv har gjort en feil... Klart det at ting skjer, men at de er skeptisk er fullt forståelig.. Tror du virkelig komplett, en så stor kjede i det hele tatt hadde giddet og brydd seg om det? TROR IKKE DET NEI! Syns psdata var greie som betalte tilbake jeg... !!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå