hitokiri Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Plantronics nye er både håndfri og musikkhodesett. Les mer Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Så jo både lite og brukervennlig ut, nå er det bare og vente på amobil's test? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 jepp, hyggelig å se konkurranse i markedet på sånne løsningrer. men jeg undres på hvor lett det er å koble sammen denne under bruk. jabra ser bedre ut på det området. Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Etter å ha Brukt Plantronics Pulsar 590 i rundt et halvt år, vurderes disse sterkt. Lyd og funkson på Pulsar er upåklagelig, a2dp tatt i betraktning, men blinkingen og "Star trek" faktoren går meg på nervene. Er disse i nærheten kvalitets messig, tror jeg vi har en vinner Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Bruker selv SE HBH-DS980. Disse er geniale i kombinasjon med SE telefoner (I mitt tilfelle T650i). Men med Nokia så holder den ikke mål, men er spent på mer fra Plantronics. Så en treveis Stereo Bluetooth fra de og. De er iallefall i tankeboksen på det (Dvs. ingen kobling mellom de to høyttalerne). Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Veier ikke så alt for mye, men ser til gjengjeld litt rart ut, men jeg tviler på at det ser mer rart ut enn hodesettet tidligere nevnt i artikkelen. 900 kr er ikke så verst pris for produktet, men det er mer om du virkelig trenger det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg