thunstop Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hei. Har akkurat gått over til Vista. jeg driver og setter opp en css (Counter-Strike Source) server , hvor jeg må lage config filer. i xp så kunne jeg åpne word og legge inn det jeg ville ha og lagre den som server.txt og gi nytt navn til den som server.cfg da ble den automatisk konvertert til cfg fil men når jeg prøver på det samme i Vista så blir det bare server.cfg.txt er det noen som har peiling på hvordan jeg skal få konvertert den som i xp :S ? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 For det første, bruk notepad eller tilsvarende til slikt, ikke Word. Og når du lagrer filen i notepad skriver du bare "config.cfg" med " " rundt filnavnet. Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hei. Har akkurat gått over til Vista. jeg driver og setter opp en css (Counter-Strike Source) server , hvor jeg må lage config filer. i xp så kunne jeg åpne word og legge inn det jeg ville ha og lagre den som server.txt og gi nytt navn til den som server.cfg da ble den automatisk konvertert til cfg fil men når jeg prøver på det samme i Vista så blir det bare server.cfg.txt er det noen som har peiling på hvordan jeg skal få konvertert den som i xp :S ? 9484172[/snapback] Regner med at "Skjul filetternavn på kjente filer" er aktivert. Slå av dette så kan du endre "etternavn" på filer. Lenke til kommentar
thunstop Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Regner med at "Skjul filetternavn på kjente filer" er aktivert. Slå av dette så kan du endre "etternavn" på filer. 9485567[/snapback] hvor kan jeg sette på det Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 1. Klikk på Start og Min datamaskin. 2. Klikk på Alt-tasten for å hente frem menylinjen. 3. Velg Mappealternativer på Verktøy fra menyen. 4. Klikk på fanen Vis. 5. Scroll nedover i feltet Avanserte innstillinger til du kommer til Skjul filetternavn for kjente filtyper. 6. Fjern haken i markeringsboksen. 7. Trykk OK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå