AleksHH Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) jeg har akkurat kjøpt meg en ny datamaskin. skal nevnes at jeg ikke har så veldig god peiling på data men jeg kan bruke den til det jeg trenger, det vil si foto og video jeg trenger litt råd på hva som fungerer best vista eller xp media center til disse tingene. spesifikasjoner på maskina MSI K9N SLI Platinum,nForce 570 SLI,ATX, AMD Athlon 64 X2 4800+ 2.5GHz Socket AM2 TwinMOS DDR2 PC5300 2048MB Dual Pack KIT x 2 (4 gig ram tilsammen) Gainward GeForce 8500GT 512MB DDR2,( trenger et bedre skjermkort så trenger litt hjelp på det område også) Samsung SpinPoint T166 500GB SATA2 Endret 12. september 2007 av mr aleks Lenke til kommentar
ersa Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Mediecenter funksjonen til Vista er bedre enn XP sin. Det kommer også snart en betydlig oppdatering av Vista sitt mediecenter. Lenke til kommentar
AleksHH Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 men vil vista fungere bra på denne maskinen med de spesifikasjonene, er denne maskina bra nok til å kunne klare vista og tunge programmer som adobe premier og photoshop osv? Lenke til kommentar
ersa Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Det vil jeg tror at den klarer fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå