Gå til innhold

Compel IFL90 skjermdriver, hjelp!

nilsso

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bare at alle andre har installert vista, og alle driverne på laptopvideo2go er beregnet for vista, mens jeg har installert XP... De driverne funker ikke til xp. Er det noen som vet om drivere som er til 8600M gt som funker i windows xp ?

EDIT: jeg prøvde og velge xp 32bit fra siden der, og lastet ned driveren, men det funker fortsatt ikke. Erroren som kommer opp sier at driveren ikke er rett for den komponenten som hører til pcen.

takk...

Endret av nilsso
Lenke til kommentar
Det er bare at alle andre har installert vista, og alle driverne på laptopvideo2go er beregnet for vista, mens jeg har installert  XP... De driverne funker ikke til xp.

9484010[/snapback]

Men det er da ikke riktig. Du finner drivere under både Vista og XP. Følg denne lenken for en oversikt over drivere. Som du ser kan du velge OS til venstre i bildet.

Før du bestemmer deg for hvilken driver du skal laste ned og installere, kan det være lurt å sjekke andres erfaringer. Det gjør du her.

Husk å laste ned moifisert inf. fil som erstatning for dne som allerede følger med driveren fra Nvidia. Ellers vil du ikke kunne installere driveren.

Lenke til kommentar

til vista 64bit ja... ikke til windows xp 32bit... :/ jeg har prøvd dem og når jeg har installert og restart, kommer det at en ny *device* har blitt oppdaget og må installeres( en wizard) når jeg følger den finner den ikke en driver...

har akuratt det samme problemet med webcammet.

Endret av nilsso
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...