nilsso Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hei... Jeg har et problemet med å finne skjermkort-driveren til følgende pc: http://www.multicom.no/SystemConfigurator....520949;c:100561 Jeg har vært på Geforce sin hjemmeside og valg 8series, og lasta ned den til xp osv. men den fungerte ikke. Jeg har og prøvd 7900 laptop driveren, men den funket heller ikke. er det noen som vet hvilke driver som er rett ? takk... Lenke til kommentar
Döden Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Sjekket denne tråden? Maskinen heter forresten Compal. ;P Endret 12. september 2007 av Synthem Lenke til kommentar
nilsso Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Det er bare at alle andre har installert vista, og alle driverne på laptopvideo2go er beregnet for vista, mens jeg har installert XP... De driverne funker ikke til xp. Er det noen som vet om drivere som er til 8600M gt som funker i windows xp ? EDIT: jeg prøvde og velge xp 32bit fra siden der, og lastet ned driveren, men det funker fortsatt ikke. Erroren som kommer opp sier at driveren ikke er rett for den komponenten som hører til pcen. takk... Endret 12. september 2007 av nilsso Lenke til kommentar
jon_o Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Det er bare at alle andre har installert vista, og alle driverne på laptopvideo2go er beregnet for vista, mens jeg har installert XP... De driverne funker ikke til xp. 9484010[/snapback] Men det er da ikke riktig. Du finner drivere under både Vista og XP. Følg denne lenken for en oversikt over drivere. Som du ser kan du velge OS til venstre i bildet. Før du bestemmer deg for hvilken driver du skal laste ned og installere, kan det være lurt å sjekke andres erfaringer. Det gjør du her. Husk å laste ned moifisert inf. fil som erstatning for dne som allerede følger med driveren fra Nvidia. Ellers vil du ikke kunne installere driveren. Lenke til kommentar
nilsso Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 jeg fant det ut og det som var feil var at windows ikke var updatert. med en gang jeg updaterte funket det. men jeg har et lite spørsmål til om lyddrivere til maskinen, noen som vet hvor man finner dem ? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 De følger med cden med drivere. Lenke til kommentar
nilsso Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 (endret) til vista 64bit ja... ikke til windows xp 32bit... :/ jeg har prøvd dem og når jeg har installert og restart, kommer det at en ny *device* har blitt oppdaget og må installeres( en wizard) når jeg følger den finner den ikke en driver... har akuratt det samme problemet med webcammet. Endret 13. september 2007 av nilsso Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Funket fint for meg, har xp. Hmm... Lenke til kommentar
nilsso Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Jeg har en veldig gammel xp cd. kan kanskje dette være tilfellet ? (har ikke sp2) Endret 13. september 2007 av nilsso Lenke til kommentar
jon_o Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Om du har oppdatert XP har du nok SP2 også. http://www.microsoft.com/norge/windowsxp/sp2/default.mspx Lenke til kommentar
nilsso Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 nope... fordi jeg bruker en falsk windows versjon. men dette gjør jeg bare får å prøve windows på min nye laptop. jeg skal senere installere en valid versjon av xp/vista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå