Gå til innhold

Bærbar pc til kontorarbeid og spilling

Anbefalte innlegg

Hei

Har lurt litt på å skaffe meg bærbar pc, men er litt usikker, ser at noen under her nevner asus, har ikke hørt så mye om det, men er det altså veldig bra? Lurer også på om det er noen fordel med 17" skjerm i forhold til 15,4" vet at på noen med 17 så er det numerisk tastatur ved siden av og ser det som en hvis fordel til kontorarbeid.

Har også sett på flere modeller fra Acer, noen som vet litt mer om det merke

Jeg ser for meg en pc til maks 10 - 11000kr

En annen ting jeg lurer på er om siden jeg og vil spille litt sel om jeg ikke er noen stor fantast, hva er lurest da av stasjoner eller bærbar :hmm:

Jeg vil ikke ha et veldig stor behov for og frakte den så mye med meg slik det er nå, men noen turer vil det kanskje bli om jeg skaffer en.

Når det gjelder det jeg spiller så kan jeg nevnet, spill som battlefield, need for speed og andre bilspill, er også litt hekta på simulatorer som simcity og the sims. og andre strategi spill.

Lurer på om noen har noe tips her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lurte lenge på om jeg skulle gå for 15,4" eller 17" når jeg skulle kjøpe meg ny bærbar nå sist. Det endte meg en 17" med 1920x1200 oppløsning og angrer ikke. Grunnen til at det ikke ble 15,4" var at jeg ikke er avhengig av å ta med pc'en til jobb hver dag. Jeg tar med meg pc'en 3-4 ganger i mnd og da pleier jeg også å kjøre bil, så til det bruket er 17" en drøm. Men skulle jeg hatt den med daglig ville jeg nok gått for 15,4". Må også nevne at det er ganske behaglig å jobbe i Excel med den oppløsningen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...