Fjellhesten Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Hei, lurer på plassen man får på; - Selve bordflaten (Har søkt ja, men mange forskjellige svar:S) - Hvor god plass har du fra pulten din og bakover? - Kan man risikere å måtte slite med å ha en pall/et stolben mellom beina? Endret 12. september 2007 av _Bendik_ Lenke til kommentar
Hallonen Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Skal ikke si dette med 100% sikkerhet: - Bordflaten blir vel på 80cm bredde og 60 cm dybde. - Mellom bordene er det vel tre meter, hvis jeg ikke tar helt feil. - Mener du skal slippe å sitte med en pall som kiler deg mellom beina, med mindre de har endra på hvordan bordene skal settes opp siden i fjor.. Lenke til kommentar
Fjellhesten Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Oki, takk for infoen =) Vil gjerne ha dette bekreftet av en som er 100% sikker på dette. Lenke til kommentar
Phingoc1 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 hvis pallene blir satt opp som ifjord setter de paller opp som en slags "H".. dvs en pall på hver side på tvers, og en på langs i midten for å støtte opp. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Bordene blir 60 x 80 cm. Det er akkurat 2 meter mellom radene, foruten hovedgatene som er en god del bredere. Grunnen til at det er 2 meter er fordi det er det brannvesnet har satt som krav. Gamerplassene vil ha andre størrelser. Endret 17. september 2007 av Natrium Lenke til kommentar
Fjellhesten Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Oki, takk for svar =) Når kommer det ut mer info om gamerplassene osv? Har betalt vanlig billet fra før, regner med at det ikke har noe å si? Lenke til kommentar
neadii Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jo, det er prisforskjell på vanlig bilett og gamerbilett. Så det har noe å si. Lenke til kommentar
Fjellhesten Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Tenkte på at hvis jeg hadde kjøpt vanlig bilett før så kunne jeg ikke kjøpe gamer-ticket. Men går får vanlig bilett så er ikke noe problem =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg