egd1 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 For å gjøre ei lang historie kort: Kan ikke ha 2 nettbankkalkulatorer på samme innehaver av kontoer i Postsparebanken. Derfor vil jeg rett og slett ha en nettbank med mulighet for minibankkort og VISA-betaling. Og det er kun det jeg har bruk for. Lenke til kommentar
egd1 Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 For å gjøre ei lang historie kort: Kan ikke ha 2 nettbankkalkulatorer på samme innehaver av kontoer i Postsparebanken. Derfor vil jeg rett og slett ha en nettbank med mulighet for minibankkort og VISA-betaling. Og det er kun det jeg har bruk for. 9483805[/snapback] Ja her var mange gode råd.... Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 sparebanken 1 har ett annet system enn Dnb (postbanken) hvis det er det du er ute etter.. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Skandiabanken. Koster 250 kroner i året for kortet, 50 for tilleggskort. Brukbar rente og ellers gebyrfritt. Men jeg er ikke sikker på at jeg skjønner hva du spør om... Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Også litt usikker på hva det egentlig spørres etter, men Skandiabanken burde kunne dekke det trådstarter ønsker. Der skal det også være mulig å motta engangspassord på SMS, noe som løser det som kan virke som et problem, hvis jeg har oppfattet problemstillingen rett. Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Alle banker har Visakort og nettbank, men er gode på forskjellige ting. Siden ikke du oppgir noen flere kriterier er det litt vanskelig å gi noe råd. Generelt vil jeg anbefale Bank2 hvis du har mer enn 50 000 og Landkreditt Bank hvis du har mindre. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Derfor vil jeg rett og slett ha en nettbank med mulighet for minibankkort og VISA-betaling. Og det er kun det jeg har bruk for. 9483805[/snapback] Da er det vel en vanlig bankkonto du tenker på? Da burde alle banker ha et tilbud. Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Derfor vil jeg rett og slett ha en nettbank med mulighet for minibankkort og VISA-betaling. Og det er kun det jeg har bruk for. 9483805[/snapback] Da er det vel en vanlig bankkonto du tenker på? Da burde alle banker ha et tilbud. 9511377[/snapback] Er det noen som vet om en bank som ikke tar noen gebyrer hverken for å ha eller bruke et betalingskort? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Er det noen som vet om en bank som ikke tar noen gebyrer hverken for å ha eller bruke et betalingskort? 9512118[/snapback] Kommer an på alder og om du er skoleelev/student. https://www.postbanken.no/no/leve/priser/#leveung Til gjengjeld lavere rente enn mange av de rene nettbankene, så det blir et regnespørsmål. Men personlig syns jeg ikke 250 kr/året er så mye å bry seg om. Endret 17. september 2007 av geirm Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Merk at skandiabanken har krav for at du skal få VISA, du må ha tjent så og så mye året før. Hvis ikke må du ha 10.000 på konto for å få VISA. Så det er ikke for folk som nettopp er blitt 18 og ikke har jobbet før. Lenke til kommentar
egd1 Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Merk at skandiabanken har krav for at du skal få VISA, du må ha tjent så og så mye året før. Hvis ikke må du ha 10.000 på konto for å få VISA. Så det er ikke for folk som nettopp er blitt 18 og ikke har jobbet før. 9513012[/snapback] Skal ikke ha VISA med kreditt, og da krever de vel ikke det...? Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jo, for et vanlig VISA kort måtte jeg ha det som er nevnt over. Ble like overrasket selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå