Gå til innhold

Nettbank anbefaling med Visa og minbankkort?

egd1

Anbefalte innlegg

For å gjøre ei lang historie kort: Kan ikke ha 2 nettbankkalkulatorer på samme innehaver av kontoer i Postsparebanken. Derfor vil jeg rett og slett ha en nettbank med mulighet for minibankkort og VISA-betaling. Og det er kun det jeg har bruk for.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For å gjøre ei lang historie kort: Kan ikke ha 2 nettbankkalkulatorer på samme innehaver av kontoer i Postsparebanken. Derfor vil jeg rett og slett ha en nettbank med mulighet for minibankkort og VISA-betaling. Og det er kun det jeg har bruk for.

9483805[/snapback]

Ja her var mange gode råd....

Lenke til kommentar

Også litt usikker på hva det egentlig spørres etter, men Skandiabanken burde kunne dekke det trådstarter ønsker. Der skal det også være mulig å motta engangspassord på SMS, noe som løser det som kan virke som et problem, hvis jeg har oppfattet problemstillingen rett.

Lenke til kommentar
Derfor vil jeg rett og slett ha en nettbank med mulighet for minibankkort og VISA-betaling. Og det er kun det jeg har bruk for.

9483805[/snapback]

Da er det vel en vanlig bankkonto du tenker på? Da burde alle banker ha et tilbud.

9511377[/snapback]

Er det noen som vet om en bank som ikke tar noen gebyrer hverken for å ha eller bruke et betalingskort?

Lenke til kommentar
Er det noen som vet om en bank som ikke tar noen gebyrer hverken for å ha eller bruke et betalingskort?

9512118[/snapback]

Kommer an på alder og om du er skoleelev/student.

https://www.postbanken.no/no/leve/priser/#leveung

Til gjengjeld lavere rente enn mange av de rene nettbankene, så det blir et regnespørsmål. Men personlig syns jeg ikke 250 kr/året er så mye å bry seg om.

Endret av geirm
Lenke til kommentar
Merk at skandiabanken har krav for at du skal få VISA, du må ha tjent så og så mye året før. Hvis ikke må du ha 10.000 på konto for å få VISA. Så det er ikke for folk som nettopp er blitt 18 og ikke har jobbet før.

9513012[/snapback]

Skal ikke ha VISA med kreditt, og da krever de vel ikke det...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...