Fjellhesten Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hei, bare lurer på hva av dette som er lov ved TE07; - Kaffemaskin - Stereoanlegg - Syns dette har vært mye frem og tilbake, hvor går egentlig grensen? - Mini-kjøleskap eller stor colaboks som er en kjølebag(hvis du skjønmner:P) Lenke til kommentar
MaxP2P Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Kjøleskap, kaffemaskin og alt i den sorten er ikke lov på TX07. Hvis du har en sånn bitte liten kjøler som går gjennom USB porten, så skal det jo kanskje gå greit, men helst ikke. "Vanlige" PC høytalere er greit, men svære 1 meters høye høytalere og alt som skal til for å drifte dem er ikke lov. Så et "stereoanlegg" er ikke lov, nei. Ihvertfall ikke i den skala som folk flest forbinder med. Endret 12. september 2007 av MaxP2P Lenke til kommentar
Fjellhesten Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Ok, takk for svar. Tenkte på å ta med mine Cervin Vega høytalere, men blir vel ikke noe av det da:p Lenke til kommentar
MSg Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Du kan jo så klart ta dem med, så kan jeg konfiskere dem og ta dem med hjem etter lanet.. :!: Men som Maxim sier: det er ikke anledning til å ta med store høytalere. Helst ikke middels store heller. Ta med noen små søte noen.. Og med små mener jeg mindre enn en knyttneve.. Lenke til kommentar
Fjellhesten Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Du kan jo så klart ta dem med, så kan jeg konfiskere dem og ta dem med hjem etter lanet.. :!: Men som Maxim sier: det er ikke anledning til å ta med store høytalere. Helst ikke middels store heller. Ta med noen små søte noen.. Og med små mener jeg mindre enn en knyttneve.. 9499030[/snapback] Hehe. Men syns dere burde klargjøre reglen om høytalere, da det er mange som ønsker å ta det med på LAN. Definisjoner som "høytalere som for ramstein til å virke akustis", og "søte små" kan tolkes på mange måter. Kan jo ha en viss størrelse, vekt, watt e.l.? Bare et lite tips;) Lenke til kommentar
Mato Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 synes det er litt rart at jeg kan ta med meg en data som kan dra 1 kw , men ikke ikke en data på 500w og en kaffetrakter , er ikke rare strømtrekket der . det skulle vert en total watt grense , og så er det bare for folk og plugge opp . Lenke til kommentar
MaxP2P Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Men får ~1A per plass (Noe som tilsvarer omtrent 240W, give or take). Så om du tar med en PC som faktisk forbruker 1kW, så tviler jeg sterkt på at resten av rekka som du kommer til å sitte på blir så veldig glad for det. (Noe som igjen vil føre til at vårt kjære Power Crew ikke blir særlig glade de heller.) Men uansett, så er ikke strøm i seg selv begrensningen til hvorfor man ikke kan ta med hvitevarer på TX07 (og andre LAN for den saks skyld), men det er heller de reglene som har blitt satt av brannvesnen som gjør at vi ikke kan tillate folk å ta med hvitevarer som kaffetrakterer og kjøleskap. Så for å unngå at brannvesnen kommer og stenger oss ned for godt, blir alt av hvitevarer konfiskert av Security når dere kommer inn i hallen. Endret 15. september 2007 av MaxP2P Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 masse stasj på bakrommet da Lenke til kommentar
L.. Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Men får ~1A per plass (Noe som tilsvarer omtrent 240W, give or take).Så om du tar med en PC som faktisk forbruker 1kW, så tviler jeg sterkt på at resten av rekka som du kommer til å sitte på blir så veldig glad for det. (Noe som igjen vil føre til at vårt kjære Power Crew ikke blir særlig glade de heller.) Men, ser vi at det er enekelte rekker der det er kraftigerere PC-er enn normalt må vi prøve å få litt mer guff til de. Men om jeg se noen som har med seg kjøl\oppvaskemaskin\vaskemaskin\tørketrommel\Pappas getto anlegg OSV. Så har jeg god plass i bilen min når jeg skal dra tilbake. I fjor hadde vi ca 1.3\4 Amp til hver. Pluss det var flere rekker som var tomme. Men problemet med at det ikke blir mer en ca 1amp til hver er at vi må da opp med flere skap og mye mere ledninger(som ikke er små kabler slik du har hjemme). = Mer arbeid for oss. Maaaaaaaange flere uttak som må fordeles rundt. + Dyrere billetter. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 En grei definisjon er vel, ikke ta med høyttalere større enn skjermen din. Enig? Lenke til kommentar
L.. Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 En grei definisjon er vel, ikke ta med høyttalere større enn skjermen din. Enig? 9514183[/snapback] Eller du får nedi en rimi pose eller en ryggsekk. hehehe Alt annet kan dere bare gi til meg. Så kan jeg lodde det ut på slutten av Lan'et. Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Om du og dine venner sitter sammen, så kan dere ta med STORE høytalere =) mange små på 100w blir fort er par hundre hvis vennene dine ikke tar med =) Lenke til kommentar
Fjellhesten Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Hmm, det vil fungere? Si jeg tar med en 500/600w forsterker + 2 Cerwin Vega høytalere. Går det hvis ingen av kompisene mine ikke tar med høytalere?:O Eller var det bare et triks får at du skal stjele høytalerne mine? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Størrelsen på høytalere er ikke satt ut i fra hvor mange watt det drar, men generelt størrelsen.. Så nei, du kan ikke ha med stort anlegg hvis du "deler" plassen med venner. Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Mathiassky: Man kan vel ha store høytalere hvis man kjøper plass til disse / lager plass... ? bendik.: Tar cervin vega høytalerne om det er den modellen jeg trenger =P xD Og jeg er ikke crew, så taler kun etter hva som virker mest trolig.. Mathias osv er boss Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Store høyttalere er ikke lov. (<- Se! Et punktum!) Lenke til kommentar
Code# Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 En grei definisjon er vel, ikke ta med høyttalere større enn skjermen din. Enig? 9514183[/snapback] Flaks for meg med 2 x 32" Dell Code# Lenke til kommentar
MSg Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Mathiassky: Man kan vel ha store høytalere hvis man kjøper plass til disse / lager plass... ? bendik.: Tar cervin vega høytalerne om det er den modellen jeg trenger =P xD Og jeg er ikke crew, så taler kun etter hva som virker mest trolig.. Mathias osv er boss 9528794[/snapback] Nope. Altså, en gang for alle: Ingen store høytalere what so ever. And I am the bigg boss :!: Lenke til kommentar
ranzon Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg sier bare Bose pc-anlegg.. små saker som spiller noe enormt til sin størrelse.. dette bør vel være lov? Fåes kjøpt på blandt annet Expert som pc-anlegg.. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Altså.. Ta det gjerne med, men jeg garantere ikke at du slipper inn med det/at det ikke blir konfiskert i løpet av lanet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg